پس از کم کاری کادر فنی تیم ملی در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا، جلسه فنی با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.

جلسه‌ی فنی در مورد تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان، صبح امروز با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، محسن کاوه مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و مجید ترکان سرمربی این تیم برگزار شد. در این جلسه که به مدت ۲ ساعت به طول انجامید، ترکان گزارش کامل خود را در مورد عملکرد تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا داد و در ادامه نیز محسن کاوه نیز گزارش خود را به رئیس فدراسیون کشتی ارائه کرد.

در مراسم وزن کشی مسابقات کشتی آزاد نوجوانان آسیا که ۳۱ خردادماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد محمدمهدی ممیوند در وزن ۶۵ کیلوگرم و رضا سلیمانیان در وزن ۸۰ کیلوگرم با توجه به ۲۰۰ و ۳۰۰ گرم اضافه وزن، از جدول مسابقات کنار گذاشته شدند که بر اساس گزارش فدراسیون دلیل سر وزن نرسیدن نمایندگان کشورمان، تصور و گاف کادر فنی از برنامه رقابت ها بر اساس برنامه‌ی مسابقات تیم کشتی فرنگی بوده است.

ترکان توضیحات خود را در خصوص دلایل سر وزن نرسیدن ۲ آزادکار کشورمان در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان به رئیس فدراسیون کشتی ارائه و این موضوع مورد بررسی کامل قرار گرفت، که در مورد آن اطلاع رسانی خواهد شد. در این جلسه همچنین مسائل فنی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان نیز جزء به جزء مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا اردوی این تیم برای حضور در رقابت‌های جهانی ایتالیا هرچه سریعتر آغاز شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار