تسریع در عملیات احداث زائرسرای قمربنی‌هاشم (ع) در مرز شلمچه

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور خدمات‌رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی استان در مرز شلمچه احداث زائرسرای قمربنی‌هاشم (ع) تسریع شود.

آقای حیدری در نشست ستاد اربعین به ریاست وزیر کشور که به صورت برخط برگزار شد، گفت: ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی باید به نحواحسن انجام شود.

به منظور خدمات‌رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی استان در مرز شلمچه باید عملیات احداث زائرسرای قمربنی‌هاشم (ع) تسریع شود و می‌توان از سازه‌های سبک برای گام اول استفاده کرد.

باید اعضای هیات امنای زائرسرای قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در مرز شلمچه تعیین و پس از صدور احکام، اقدامات لازم از سوی کمیته انجام شود.


بیشتر بخوانید


باید امکانات رفاهی برای زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه تدارک دیده شود و برای ارائه خدمات هرچجه بهتر دو موکب از چهارمحال و بختیاری نیز در این مرز مستقر شوند.

زائرسرای قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در مرز شلمچه در مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع احداث و اعتبار لازم برای احداث این زائرسرا از طریق کمک‌های مردمی و خیرین تامین می‌شود.

این زائرسرا برای اسکان زائران اربعین حسینی و توزیع غذای گرم پیش‌بینی شده و ظرفیت زائرسرای قمربنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری در مرز شلمچه در هر شیفت کاری یک هزار نفر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.