عضو مجلس خبرگان رهبری:

آمریکا و اسرائیل همیشه حامی منافقان و تروریست ها هستند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا و اسرائیل همیشه پشتیبان تروریست ها و منافقان در سراسر جهان و در کنار جبهه ظلم هستند.

آیت الله محسن اراکی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله حیدری و دیگر شهدای هفتم تیر در مصلی نماز جمعه نهاوند گفت:در هر نقطه ای در جهان هر اتفاق و جنایتی که به وجود می آید بی شک آمریکا و اسرائیل در کنار آن هستند.

او گفت: شهدای هفتم تیر از جمله شهید بهشتی، شهید آیت الله حیدری و دیگر شهدای این حادثه تروریستی از مظلوم‌ترین شهدای تاریخ انقلاب اسلامی در جهان هستند.

شهید آیت الله حیدری بزرگمردی از دیار پر ماجرا و حادثه خیز نهاوند است که عمر پربار و پربرکت خود را صرف مبارزه با رژیم ستم شاهی کرد و در دشوارترین شرایط، امامت جمعه و هدایت مردم این شهرستان را برعهد گرفت، اما پس از عمری مجاهده در شامگاه هفتم تیرماه ۱۳۶۰ شمسی به همراه شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ یار صدیق امام در انفجار ساختمان مرکزی حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: باید یاد و خاطره شهدای هفتم و دیگر شهدای ترور نهاوند بخصوص آیت الله حیدری و قدوسی و دیگر شهدای دفاع مقدس را گرامی بداریم.

محسن اراکی گفت: شهید آیت الله حیدری یکی یاران حضرت امام خمینی(ره) و از نخبگان حوزه و مجلس بود که به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.

عضو عالی شورای حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: شهدای هفتم تیر ادامه دهنده راه سید شهدا بودند و برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه شدند.

او گفت: باید نسل جوان را باسیره عملی و علمی شهدا آشنا کرد تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

امام جمعه نهاوند هم در این مراسم گفت: شهدای هفتم تیر در آن دوران توسط منافقان گلچین شدند تا شاید به انقلاب آسیبی جدی وارد شود، اما درایت مردم و امام نگذاشت این نهضت از ریل انقلاب خارج شود.

او گفت: شهید آیت الله حیدری به عنوان تنها امام جمعه و نماینده مردم شهید غرب کشور در عملیات تروریستی غرب کشور بود و افتخار همه ماست.

برچسب ها: هفتم تیر ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار