در هفته قوه قضاییه، قضات از زندان‌ها بازدید خواهند کرد

مدیر کل زندان‌های استان همدان گفت: در هفته قوه قضاییه، قضات با هدف شنیدن و بررسی مشکلات قضایی زندانیان، از ندامتگاه‌های استان بازدید خواهند کرد.

 رضا ذوالفعلی نژاد مدیر کل زندان‌های همدان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه گفت: در این هفته برنامه‌هایی را تدارک دیده ایم که ان شا ءلله در طول هفته آن‌ها را اجرا خواهیم کرد.

او در ادامه بر لزوم همکاری زندان‌های تابعه استان برای گرامیداشت هر چه با شکوهتر این هفته در زندان‌های استان تاکید کرد.

مدیر کل زندان‌های همدان گفت:مراسم غبار روبی ازگلزار شهداو تجدید میثاق با شهدا، شرکت کارکنان و سربازان وظیفه در نماز عبادی سیاسی جمعه، مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر ماه، دیدار عمومی اینجانب و روسای زندان‌ها با مردم و مراجعان در مساجد ستاد برگزاری نماز جمعه از برنامه‌های اجرایی اداره کل زندان‌های همدان در هفته قوه قضائیه است.

ذوالفعلی نژاد تسهیل در اعطای ملاقات حضوری به مددجویان واجد شرایط، بازدید قضات از زندان‌های استان، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثار گران، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و کتابخوانی ویژه کارکنان، سربازان وظیفه و مددجویان سرکشی از خانواده‌های نیازمند زندانیان، غربالگری سلامت جسمانی کارکنان، اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه سربازان وظیفه و تبلیغات محیطی در اداره کل و زندان‌های تابعه را از دیگر برنامه‌های اداره کل در هفته قوه قضائیه برشمرد.

او ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و تعامل زندان‌های تابعه استان امسال نیز مانند سال‌های گذشته مراسم بزرگداشت هفته قوه قضائیه با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار گرددو یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان زنده نگه داشته شود و همچنین گزیده‌ای از خدمات و اقدامات زندان‌های استان به مددجویان و خانواده‌های آنان به اطلاع مردم استان رسانده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار