عفاف و حجاب موضوع جلسه شورای فرهنگ عمومی محلات

در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان محلات در خصوص فرهنگ عفاف و حجاب و مشکلات بد حجابی و بی حجابی تبادل نظر شد.

در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان محلات در خصوص فرهنگ عفاف و حجاب و مشکلات بد حجابی و بی حجابی در جامعه و وجوب فرهنگ سازی، احصا گروه‌های فرهنگی و تولید محتوا در فضای مجازی بحث و تبادل نظر شد.

این جلسه با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی، امام جمعه محلات، سرپرست فرمانداری و سایر اعضا با موضوع حجاب و عفاف در دفتر امام جمعه محلات برگزار شد.

حجت الاسلام میرزایی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی در این جلسه گفت: از وظایف شورای فرهنگ عمومی سیاستگذاری و رصد مشکلات است به معنای آنکه باید مشکلات را شناسایی و جریان شناسی صورت بگیرد و سپس برنامه ریزی، هدایت، کنترل و نظارت در خصوص اجرای این برنامه‌ها و همچنین توسعه و تحقیق صورت پذیرد و در نهایت تصمیم گیری انجام شود.

حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات هم دراین جلسه در بحث آسیب‌های اجتماعی و موضوع عفاف و حجاب گفت: در شورای فرهنگ عمومی باید همچنان کار کنیم و در خصوص کار‌های فرهنگی اگر لازم است از کمیته‌های تحقیقی و پژوهشی در کنار شورای فرهنگ عمومی بهره بگیریم و بر اساس این پژوهش‌ها و آمار و ارقامی که اعلام میشود، تصمیمات و پیشنهادات را اجرایی و پیگیری نماییم.


در این جلسه از امام جمعه محلات و اعضای شورای فرهنگ عمومی محلات برای کسب رتبه برتر کشوری با اهدای لوح تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.