استاندار فارس در دیدار با رئیس دانشگاه ملی عمان بر ایجاد و گسترش روابط دوجانبه دانشگاهی میان شیراز و عمان تاکید کرد.

دکتر محمدهادی ایمانیه در این دیدار به علاقه دو طرفه میان مردم عمان و فارس به ویژه شیراز اشاره و گفت: طی سال‌های گذشته میان ایران و عمان هیچ مشکلی وجود نداشته و با توجه به اینکه شیراز یک شهر دانشگاهی است می‌توان ارتباطات دانشگاهی مناسبی میان شیراز و عمان برقرار کرد.

او به ایجاد ارتباط مشخص دانشگاه‌های شیراز، دانشگاه صنعتی شیراز و دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه‌های عمان اشاره و گفت: دانشگاه‌های شیراز از سطح بالای علمی برخوردار هستند.

مقام عالی دولت در فارس گفت: لذا آمادگی لازم را جهت پذیرش دانشجو از عمان داریم و بخشی از تحصیل دانشجویان عمان می‌تواند در شیراز و یا بالعکس باشد.

استاندار فارس همچنین بر آموزش مجازی نیز تاکید کرد و گفت: برگزاری آموزش مجازی هم در عمان و هم در شیراز نیز بسیار مناسب خواهد بود و مشتاقیم این ارتباط را به صورت جدی‌تر پیگیری کنیم.

او همچنین بر امکان انجام تحقیقات مشترک میان دانشگاه‌های شیراز و عمان اشاره و گفت: همچنین برگزاری دوره‌های فرا آموزشی شامل مسابقات حوزه‌های ورزشی، فعالیت های هنری و عقیدتی میان دانشجویان مسلمان امکان‌پذیر بوده و بر تقویت این ارتباط کمک خواهد کرد.

دکتر ایمانیه همچنین گفت: در کنار مباحث دانشگاهی می‌توانیم پذیرای اساتید عمانی نیز جهت بازدید از جاذبه‌های گردشگری فارس باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار