مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: احزاب سیاسی می توانند در ایجاد روحیه مطالبه گری در مردم و پیگیری مشکلات جامعه نقش مهمی ایفاء کنند.

لطیفی گفت: کارکرد احزاب و تشکل‌ها می‌بایست در راستای افزایش آگاهی سیاسی، نقد و بررسی عملکرد مسئولین، افزایش میزان مشارکت مردم در رویداد‌های سیاسی و اجتماعی و پیگیری حقوق عامه باشد.

او می گوید: احزاب سیاسی می‌توانند در ایجاد روحیه مطالبه گری در مردم و پیگیری مشکلات جامعه نقش مهمی ایفاء کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: صدا و سیما به عنوان بزرگترین نهاد فرهنگی، نقش و وظیفه مهمی در حوزه فرهنگ‌سازی برعهده دارد، از این رو برای صدا و سیما در حوزه‌های مختلف مأموریت‌های مهمی تعریف شده و حوزه کار آن بسیار گسترده است که برای رسیدن به اهداف متعالی رسانه حمایت همگانی را می‌طلبد.

لطیفی می گوید: امروز اهمیت تعامل و ارتباط سازنده بین مردم و مسئولین نظام در جهت افزایش رضایتمندی عمومی و بالا بردن روحیه امید نشاط و شادابی در جامعه مهم و حیاتی بوده و نقش رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی در این خصوص بسیار ویژه و تأثیرگذار است.

او گفت: در راستای ایجاد این روحیه در مردم برنامه‌ریزی‌های خوبی در شبکه اشراق صورت گرفته و برنامه‌های متنوعی در دست تولید و اجرا می‌باشد تا بتوان ضمن پیگیری مشکلات و مطالبات به حق مردم، ارتباطی دوسویه، هدفمند و موثر بین مردم و مسئولین دستگاه‌های اجرایی ایجاد کرد.

دبیر خانه احزاب و تشکل‌های استان زنجان هم گفت: ارتقاء و افزایش سطح آگاهی مردم به ویژه نسل جوان، رشد افکار عمومی در امور سیاسی جامعه، افزایش حضور مردم در صحنه‌های اجتماعی و بیان نقش احزاب از اهداف این تشکل‌ها می‌باشد.

عباسی می گوید: صداوسیما میتواند در ایجاد و افزایش روحیه مطالبه گری در مردم که امروز یکی از مهم‌ترین نیاز‌های استان است نقش موثری را ایفا کند.

در ادامه این جلسه سایر اعضای حاضر دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص رویکرد‌ها و برنامه‌های شبکه استانی بیان کردند.


افزایش بینش سیاسی، حقوقی و اجتماعی مردم، ایجاد و گسترش بیشتر روحیه مطالبه گری در استان، شناساندن ظرفیت‌های فراوان استان در حوزه‌های مختلف، افزایش مشارکت جریان‌های سیاسی در سطح استان برای پویایی و اثرگذاری بیشتر، پرداخت بیش از پیش به مسائل توسعه شهری و روستایی و. از جمله محور‌های مطرح شده در این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.