تشکیل زنجیره‌های انسانی «نه به اعتیاد» در کرمان

رئیس جمعیت هلال احمر کرمان گفت: طی هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر، ۲ زنجیره انسانی «نه به اعتیاد» درگنبد جبلیه و گلزار شهدای کرمان تشکیل شد.

هادی سلطانی گفت: شعار هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر با عنوان «همه با هم نه به اعتیاد، یاریگر هم باشیم» است و به مناسبت این ایام، جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان با همکاری و مشارکت اعضای جوانان داوطلب، برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و آموزشی اجرا کرده است.

او می گوید: اولین زنجیره انسانی «نه به اعتیاد» با حضور ۷۰ نفر از اعضای جوانان در محل گنبد جبلیه یکی از آثار تاریخی و معروف شهر کرمان تشکیل شد.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان زنجیره بعدی انسانی «نه به اعتیاد» با حضور ۲۰۰ نفر از اعضای جوانان، امدادگران، داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان کرمان و هیئت دوچرخه سواران استان کرمان در محل گلزار شهدای کرمان تشکیل شد.

او گفت: در ابتدای این مراسم، اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر با قرائت فاتحه و گلباران قبور شهدا با آنان تجدید پیمان کردند. 

سلطانی می‌گوید: این مراسم با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، رئیس هیئت دوچرخه سواران کرمان، معاونان امور جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان برگزار شد.

به گفته او اعضای جوانان با همکاری خانه هلال ماه بنی هاشم،  ۱۰۰ پرس غذای گرم در بین افراد آسیب دیده از اعتیاد (کارتن خواب ها) توزیع کردند.

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان گفت: هم چنین اعضای تیم سحر و سحاب با حضور در مکان‌های شلوغ و پرتردد با توزیع بروشور(جزوه)  و پوستر‌های آموزشی، آگاهی عموم را در خصوص معضلات اعتیاد و تاثیر ورزش بر سلامتی افزایش دادند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار