ثبت۷۹ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در جاده‌های زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: خرداد ماه امسال ۷۹ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در جاده‌های این استان ثبت شده است.

قزوینیان گفت: براساس آمار استخراج شده از ۱۸ دستگاه تردد شمار در ورودی و خروجی جاده‌های استان زنجان ۲میلیون و ۹۹۵ هزار خودرو درمبادی ورودی و خروجی استان زنجان طی خرداد ماه امسال تردد کرده اند. 

او می گوید: بر اساس کارکرد سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور در آزادراه‌های زنجان - قزوین، زنجان- تبریز، ترانزیت زنجان- ابهر، زنجان - میانه و سرچم – اردبیل ۷۹ هزار تخلف سرعت غیرمجاز خرداد ماه امسال ثبت و برای انجام مراحل قانونی ارسال شده است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان،بیشترین ترافیک در این مدت در آزادراه قزوین – زنجان با حدود ۷۰۶ هزار و۶۷۰ تردد بوده است.

او می گوید:، به طور متوسط در این مسیر ارتباطی در هر ساعت ۹۵۱ خودروی سبک و سنگین تردد داشته که ۲۰ درصد کل تردد‌ها شامل خودرو‌های سنگین بوده است.

قزوینیان گفت: میانگین سرعت متوسط خودرو‌ها در جاده‌های استان زنجان ۸۳ کیلومتر ثبت شد.

او  گفت: در این مدت بیشترین سهم تردد پلاک‌های غیربومی در مسیر استان‌های تهران و آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بود.
 
به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان،۷۸ دستگاه نظارت تصویری  و ۶۰ دستگاه تردد شمار در مسیر‌های ارتباطی استان زنجان فعال است و مسیر‌های ارتباطی استان زنجان مجهز به ۳۲ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان – قزوین و پنج سامانه توزین در حال حرکت  در محور‌های مواصلاتی  است.


اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان حدود پنج هزارو ۸۴۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه‌های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.