نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت:زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشتاز کشوری بوده و خیلی ازاستان‌ها ازعملکرد راه وشهرسازی استان پیروی می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی گفت: فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط اداره راه و شهرسازی و زیر مجموعه‌های این نهاد قابل تقدیر است.

او می گوید: اکنون بیش از ۹۰ درصد از راه‌های روستایی استان زنجان آسفالت شده است و این در حالی است که  قبل از انقلاب راه روستایی آسفالته نداشتیم و هر کار عمرانی که انجام شده برای بعد از انقلاب بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: قبل از انقلاب تنها ۷ روستا در زنجان برق داشت، اما امروز ۹۰۰ روستای استان برق دارند و حتی روستا‌هایی که کمترین جمعیت را هم دارند از نعمت برق بهره‌مند هستند.

به گفته خاتمی استان زنجان به لحاظ جمعیت درصد بهره مندی در بخش اتوبان نسبت به کشور پائین است و در این مقوله باید توسعه پیدا کند.

او می گوید: در بخش بزرگ راهی عملکرد خوبی در کشور داریم ولی در بخش آزادراهی درصد کمتر است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور پیشتاز است و خیلی از استان‌ها از عملکرد خوب راه و شهرسازی استان پیروی می‌کنند.

خاتمی می گوید: تمام زیر مجموعه‌های وابسته به وزارت راه و شهرسازی، در حوزه مقاوم سازی واحد‌های مسکن روستایی، راه آهن عملکرد خوبی دارد.

او گفت: کار باید جهادی باشد و خدمت کردن به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران جهاد بوده و اهمیت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان علی اکبری مدیر کل سابق راهداری استان را فردی پاک دست و فعال و جهادی اعلام کرد و گفت: هر آمدنی رفتنی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.