معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: ۵۰ تیم مشترک بازرسی و نظارت به صورت روزانه وضعیت پخت و عرضه نان در سطح این استان را رصد می‌کنند.

ظاهر پورمجاهد گفت: این تیم‌ها به صورت مستمر در حال نظارت فعالیت‌ها و رصد واحد‌های خبازی استان هستند و هرگونه تخلف را در قالب تصویر، فیلم و گزارش مکتوب مستندسازی و گزارش می‌کنند.

او گفت: تاکنون گزارشی از تعطیلی واحد‌های نانوایی در این استان دریافت نشده است ضمن اینکه تعطیلی غیرموجه نانوایی‌های دارای کارتخوان هوشمند موجب قطع سهمیه آرد واحد خواهد شد.

سهمیه آرد و میزان پخت روزانه هر نانوایی مشخص است و بنابراین در صورت کاهش میزان پخت و عرضه نان، امکان رصد و پیگیری این موضوع از طریق سامانه و برخورد با هرگونه تخلف احتمالی کاملا فراهم شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: ۶۰۰ واحد نانوایی در استان همدان به دستگاه کارت خوان هوشمند مجهز شده اند و برهمین اساس وضعیت عرضه نان در این نانوایی‌ها براساس سامانه‌ای هوشمند و به صورت دقیق قابل رصد و پیگیری است.

پورمجاهد گفت: ۱۵ درصد عملکرد روزانه (فروش) هر نانوایی براساس این طرح در عصر همان روز به حساب متصدی نانوا واریز می‌شود که این امر تشویقی مشمول حال نانوایی‌های متخلف و سودجو نمی‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار