عوامل راهداری قم به شهر مرزی مهران برای خدمات رسانی به زائران اربعین اعزام شدند.

به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم  محمدرضا زیدآبادی، سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم گفت: به دلیل توقف دوساله سفر‌های اربعین حسینی در پی شیوع کرونا امسال شاهد حضور گسترده زائران اربعین درشهر‌های مرزی با عراق خواهیم بود.

او می گوید: با توجه به تجارب سال‌های گذشته و پیش‌بینی‌های به عمل آمده که از ازدحام بالای زائران در مرز‌های جنوبی و غربی کشور خبر می‌دهد، تمهید‌هایی برای  ارائه خدمات اندیشیده شده است.

 سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم ارتقا، تعریض، ایمن‌سازی محور‌های جاده‌ای منتهی به شهر‌های مرزی عراق را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به اینکه بسیاری از زائران با خودرو‌های شخصی به شهر‌های مرزی سفر می‌کنند، پارک چند روزه خودرو‌ها در شهر‌های مرزی و حواشی آن ها ضرورت احداث، تسطیح و آماده سازی پارکینگ خودرو‌های شخصی و همچنین ایستگاه‌های اتوبوس برونشهری را دوچندان می‌کند.

به گفته زیدآبادی وظایف اکیپ راهداری اعزامی به شهر مرزی مهران در قالب فعالیت‌های راهسازی و آماده سازی پارکینگ‌ها تعریف شده است.

سرپرست راهداری استان گفت: در قالب این اکیپ سه نفر از عوامل راهدار و سه دستگاه ماشین آلات سنگین شامل گریدر، غلطک و تریلر جهت ارائه خدمات موضوعه، از اول تیرماه جاری به شهر مهران اعزام شده اند.

زیدآبادی گفت: ارادت زیاد تمامی خادمان عرصه جاده به ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، موجب شده تا هر زمان که نیاز باشد در محل مستقر و به انجام وظیفه اقدام کنند.

او گفت:تامین ناوگان عمومی مورد نیاز جهت سرویس ایاب و ذهاب زائران و راه‌اندازی ایستگاه‌های خدمات سفر دیگر برنامه‌های تمهیدی حوزه حمل ونقل جاده‌ای طی ایام سفر‌های اربعین است.

به گفته سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم طی روز‌های آینده اکیپ دیگری نیز متشکل از مسئولان و کارشناسان این اداره‌کل جهت نظارت بر حُسنِ انجام وظایف محوله و ارائه خدمات در حوزه حمل و نقل به شهر مهران اعزام خواهند شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۰ تير ۱۴۰۱
این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۰ تير ۱۴۰۱
یا حسین دلم لرزید
آخرین اخبار