تحلیل تکنیکال شاخص‌های بورس؛

شاخص کل در حال رسیدن به محدوده حمایتی میان مدتی

تحلیلگر بازار سرمایه گفت: اولین محدوده حمایتی میان مدت شاخص کل تراز یک میلیون و ۴۷۰ هزار تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد است.

آقای علی ملک لی گفت: شاخص کل بورس تهران در هفته گذشته با عدد یک میلیون و ۵۳۲ هزار واحد شروع به کار کرد و در پایان هفته و کاهش حدود ۱.۲ درصدی، به تراز یک میلیون و ۵۱۳ هزار واحد رسید و هفته‌ای منفی در بورس تهران رقم خورد.

به گفته او  شاخص کل بورس تهران در یک کانال نزولی قرار گرفته است و از طرفی در حوالی محدوده‌های حمایتی خود، مرز روانی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد قرار دارد. با توجه به اینکه شاخص وارد "ابرکومو" شده، انتظار داریم در محدوده کف ابر کومو که حوالی یک میلیون و ۵۰۰ تا یک میلیون و ۴۷۰ هزار واحد  است، حمایت شده و وارد فاز صعودی شود. درغیر این صورت انتظار ریزش بیشتر از شاخص را داریم.

یک میلیون  و470 هزار تا یک میلیون و 500 هزار واحد محدوده حمایتی  پیش روی شاخص کل
 ملک لی می گوید شاخص کل هم وزن که نماگر بهتری از وضعیت بورس تهران هست،کاهش کمتری نسبت به شاخص کل داشت. این شاخص در روز اول کاری هفته گذشته با عدد ۴۲۳ هزار واحد شروع به کار کرد و پس از کاهش کمتر از یک درصدی در پایان هفته به تراز ۴۲۱ هزار واحد رسید. با توجه به حمایت خوب شاخص هم وزن در محدوده قرمز رنگ که در هفته‌های قبل معرفی شد، انتظار داریم این شاخص در هفته پیش‌رو نیز در همین محدوده حمایت شده و پس از آن به رشد خود ادامه دهد. انتظارات از این شاخص نیز در تصویر مشخص است و حمایت اصلی محدوده ۴۲۰ تا ۴۰۵ هزار واحد و مقاومت اصلی محدوده ۴۷۰ هزار را برای این شاخص متصور هستیم.
یک میلیون  و470 هزار تا یک میلیون و 500 هزار واحد محدوده حمایتی  پیش روی شاخص کل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار