واکنش سردار نصیری به بازنشر شایعه ۳ سال پیش درباره همکاری با موساد

سردار نصیری گفت: اینگونه اقدامات توسط دشمنان زخم خورده از انقلاب با هدف ناامید کردن مردم نسبت به سپاه پاسداران است.

روزنامه نیویورک تایمز در روزهای اخیر مدعی بازداشت سردار نصیری به اتهام همکاری با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) شد که این خبر مورد توجه رسانه های معاند نیز قرار گرفت.

طرح این ادعا در واقع بازنشر شایعه ای است که در سال ۱۳۹۸ و پس از مراسم تودیع سردار نصیری از فرماندهی حفاظت سپاه توسط رسانه‌های ضد انقلاب فارسی‌زبان مطرح شده بود و در همان مقطع نیز توسط سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه تکذیب و تاکتیکی نخ‌نما شده که معمولا پس از تغییر و تحولات سپاه توسط دشمنان مطرح می شود، عنوان شده بود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی نصیری نیز که در همان مقطع طرح این شایعات را به دلیل نقش خود در حوزه های حفاظتی دانسته بود ؛در واکنش به بازنشر مجدد و غیر حرفه‌ای این شایعه که پس از تغییرات جدید سپاه و پس از ۳ سال مجددا مطرح شده است ،آن را به دلیل شکست های پی در پی نظام سلطه و صهیونیسم از سپاه به عنوان یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: اینگونه اقدامات توسط دشمنان زخم خورده از انقلاب با هدف ناامید کردن مردم نسبت به سپاه و اقدامات موثر این نهاد مردمی و نیز مرهم گذاشتن بر شکست هایشان صورت می پذیرد.

سردار نصیری با تاکید بر اینکه سرباز ولایت و پاسدار انقلاب اسلامی هستم گفت: خداوند متعال را شاکرم که حیات من در دفاع مقدس و سنگر پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران رقم خورده است و امیدوارم عاقبت بخیری و شهادت در این لباس مقدس برایم حاصل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۱ تير ۱۴۰۱
دشمن به دنبال اختلاف است باید مشغولیت در صورت اثبات برخورد قاطع کنند باید مراقب دشمنان ونابودی آنها باشیم
Germany
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۱ تير ۱۴۰۱
تورو از کجا میشناختن
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۱ تير ۱۴۰۱
درود خدا بر شما.
خار چشم دشمنان.
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۷:۳۰ ۱۱ تير ۱۴۰۱
امریکا دیواری کوتاه تر از شما سردار رشید اسلام پیدا نکرد. ترس برابر مرگ. اسراییل از عزل و نصبهای سپاه مقتدر و توانمند ما و همزمانی ان با انحلال کنست وحشت زده شده.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۷:۲۱ ۱۱ تير ۱۴۰۱
اینها تاک تیک دشمنه میخوان بین شماها مسئولین سپاه سو نظر ایجاد کنند تا بهم شک کنید ومشکوک بشید وسوظن پیداکنید وقتی در دلتون نسبت به همدیگه شک ایجاد کردن وتفرقه انداختن دیکه مشکل دشمنذحل میشه بینتون دشمنی وشکاف ایجاد کرده واز ریشه سستتون میکنند وهمین شک به همدیگه کمکم باعث تزلزل ونابودی بنیان سپاه میشود ودراینجاست سپاه از بیخ نابود میشوذ وخود بخود نقشه دشمن اجرا شده وسالها تلاش کردن خودشون شما رو نابود کنند به دست خودتون با تفرقه وسوظن بین همدیگه وبی اعتمادی ریشه شما خشکانده مبشود خدای نکرده ومملکت خدای نکرده به دست نا اهلان میافته وانجاست دیگه خدای نکرده نابودی پس خواهشا عملان نفوذ بین خودتون رو با درایت پیدا کنید ودشمن روذبا انسجامدوبا اتحاد واعتماد خواهشا نا امید کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۱ تير ۱۴۰۱
دوستی و اعتماد سرادران عزیز سپاه و ارتش اینقدر قوی و خلل ناپذیره که با این لجن پراکنی ها نه تنها سست نمی شود بلکه تقویت هم می کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۱ تير ۱۴۰۱
به نظر می رسد دشمنان نظام اسلامی مخصوصاً صهیونیسم در مقابل انقلاب اسلامی کاملاً مستأصل و بیچاره شده که به امید واهی دست به اینگونه تبلیغات بی خاصیت می زند و یک اقدام بی نتیجه صهیونیست ها امروزها این است که یک جریان کیف دزدی ها را راه انداخته تا شاید از این طریق اطلاعاتی بدست آورد و آن عروسک کودک کش هم آن اسناد شخصی و گاهاً اداری بی ارزش را که دزدها از مردم زده اند جمع می کند و با حقارت و دروغگویی تمام اعلام می کند که ما مثلاً دو کامیون سند از دوغوز آباد خارج کرده ایم ، یا اشرار مرتبط با اسرائیل یک شهروند عادی را می گیرند که شاید بتوانند یک اطلاعاتی از او بدست بیاورند ، این حقارت صهیونیست ها در مقابل انقلاب مایه خوشحالی است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۱ تير ۱۴۰۱
ایشون یک انسان بسیار دلسوز و پیگیر هستن.چند سال پیش مشکل منو ایشون حل کرد.خدا قوت سردار
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۶:۳۲ ۱۱ تير ۱۴۰۱
من سرباز ایشون بودم واقعا انسان خوبی هستن.این وصله ها به ایشون نمیچسبه
آخرین اخبار