در دهه ولایت امسال انتظار داریم برنامه‌های متنوع، باشکوه، عمیق و وسیع به ویژه در بخش بصیرت افزایی در دستور کار قرار گیرد.

قناعت در نشست راهبردی و سیاست‌گذارای بنیاد بین‌المللی غدیر خراسان جنوبی گفت: غدیر بنیادی روشن و وحدت بخش است و نباید اجازه داد دشمنان کوچکترین خدشه‌ای در این زمینه ایجاد کنند بنابراین تمام دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد استان باید برنامه‌های خود را ارائه دهند.

او به عنوان وظیفه اداری، دینی و انقلابی، تمام دستگاه‌های اجرایی استان باید همکاری تنگاتنگی با بنیاد بین‌المللی غدیر داشته باشند تا شاهد برنامه‌های پرمحتوا در این دهه باشیم گفت: برخی امور خوب، ناب و اصلی مانند موضوع غدیر را می‌توان در فضای مجازی به میزان خیلی زیاد منتشر کرد و از ظرفیت فضای مجازی غافل نبود.

استاندار خراسان جنوبی و قائم مقام بنیاد بین‌المللی غدیر استان گفت: نظارت بر تولید و چاپ محتوا در زمینه غدیر در دستور کار قرار گیرد و فرمانداران ۱۱ گانه به ویژه مرکز استان باید نظارت و ارزیابی‌های لازم را بر برنامه داشته باشند.

قناعت گفت: دهه ولایت امسال خاص است و انتظار داریم برنامه‌های متنوع، باشکوه، عمیق و وسیع به ویژه در بخش بصیرت افزایی در دستور کار قرار بگیرد.

او گفت: نظام سلطه به دلیل قدرت رسانه‌ای قوی که دارد هر کار بتواند انجام می‌دهد و تنها امید آن‌ها اکنون فضای مجازی و رسانه‌ای است پس باید برنامه‌های پرمحتوا و خوب داشته باشید.

استاندار خراسان جنوبی گفت: موضوع غدیر و دهه ولایت برای شیعیان جهان اسلام و از طرفی برای دشمنان اسلام ناب و انقلاب اسلامی یک موضوع اساسی، کلیدی و بنیادی است.

قناعت گفت: امسال با توجه به فضای جدیدی که در کشور با همراهی و همسویی سه قوه و نیرو‌های ارزشی و انقلابی شکل گرفته انتظار این است که برنامه‌های انقلابی، دینی و مذهبی به شکل روتین و عادی نبوده و شاهد برنامه‌های متنوع‌تر، تازه‌تر، با نشاط‌تر و عمیق‌تر و همچنین دارای محتوا و جامع و کامل باشیم.

او با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که «غدیر عیدالله الاکبر است» گفت: غدیر همان ابتدای خط همه رسالت‌های انبیای الهی است چراکه اوج رسالات انبیا و نقطه روشنایی از ابتدا تاکنون به غدیر متصل بوده است.

قناعت گفت: اصول حکمرانی غدیر با اصول مکتب‌ها یا مدیریت‌های امروزی در جهان متفاوت بوده، زیرا اصول آن بر بنیاد حاکمیت الله گذاشته شده است.

قائم مقام بنیاد بین المللی غدیر در استان خراسان جنوبی گفت: غدیر یک شاخص، معیار، میزان و حرکت رو به جلو است یعنی یکی از شاخص‌ها و معیار‌های اصلی مسیر رفت ما غدیر است.

او گفت: در غدیر مساله ولایت مطرح شده که اگر ملت‌ها، حکام و کارگزاران در همه کشور‌ها این اصول را مبنای کار خود قرار دهند بسیاری از راه‌های نرفته و گره‌های موجود باز خواهد شد.

قناعت اگفت: آنچه جهاد و بلاد‌های کفر و غربی‌ها با آن مشکل دارند اینکه مبنا و بنیاد غدیر، میزان فضیلت، عدالت و آرمان‌خواهی و نفی هر نوع ظلم و تباهی است.

او گفت: پیشرفت و رسیدن به سعادت دنیا و آخرت همه ما یا به نوعی نجات بشریت از ظلمت و تاریکی از رخداد غدیر می‌گذرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.