مدیر صندوق امداد ولایت البرز گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۱۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان این استان پرداخت شده است.

آقای فرسود گفت: صندوق‌های خانگی و محلی، مؤسسات خیریه، مساجد و شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند.

او می گوید: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات عدیده محرومان به‌ویژه در بخش اشتغال، مسکن، ودیعه مسکن و کارگشایی، این نهاد به ۱۰۴۳ خانوار مددجو و نیازمند غیر مددجوی مراجعه‌کننده به دفاتر کمیته امداد و صندوق امداد ولایت وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت البرز گفت: امسال تسهیلات مجددی برای ضمانت وام‌های مددجویان در نظر گرفته‌ایم که این افراد فقط با یک فقره چِک یا سفته می‌توانند وام خود را دریافت کنند.

فرسود گفت: وام‌های مددجویی تا ده میلیون تومان بدون ضامن و تا ۳۰ میلیون تومان با یک چِک یا گواهی کسر از حقوق پرداخت می‌شود.

او می گوید: داشتن مجوز از بانک مرکزی، اتصال به شبکه شتاب، صدور آنی کارت‌بانکی و قابلیت استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک ازجمله مزایای حساب‌های صندوق امداد ولایت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.