رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: موضوع آب باید در سطح سران قوا بررسی و نباید صحبت های غیرکارشناسی در این خصوص مطرح شود.

محمد نورصالحی امروز در چهل و هشتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان گفت: پرداختن به موضوع آب که پیچیده، مهم، حیاتی و امنیتی است از سوی افراد بی اطلاع و ناآگاه سبب زیان به این بخش خواهد شد و از سوی دیگر جلوگیری از تداخل آن با احساسات مردم ضروری است.

او با تاکید بر تهیه طرح جامع آب که از سوی رییس جمهور به دستگاه‌های مختلف مانند وزارت نیرو تکلیف شد، گفت: در صحن علنی مجلس شورای اسلامی طرح تحقیق و تفحصی مطرح شد که به نظر می‌رسد طراحان آن کمتر بر اساس عقلانیت آن را تهیه کرده‌اند.

اگرچه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این خصوص تلاش کردند، اما امیدواریم در نهایت به ضرر منافع ملی و استان اصفهان نباشد.

نورصالحی با اشاره به مشکلات آبی در اصفهان گفت: شهرداری بوسیله تصفیه پساب خام بخشی از فضای سبز چند ده ساله در این دیار را آبیاری می‌کند.

او با تاکید بر بازسازی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان می‌گوید: قرار شده است از مهر امسال ۴۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر در خطوط اصفهان قرار گیرد تا در مجموع یک هزار دستگاه اتوبوس در ناوگان باشد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در صورت تحقق این امر زمان رسیدن اتوبوس از ۲۰ دقیقه نیز به ۱۰ دقیقه کاهش پیدا می‌کند که نقش شایانی در رفاه مسافران و کمتر شدن بار ترافیکی خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.