مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سهم زنجان از واحدهای نهضت ملی مسکن۵۰ هزار واحد بود،امابه واسطه ظرفیت‌ها و موفقیت‌های استان در اجرای طرح، این رقم با افزایش ۴۰ درصدی، به ۷۰ هزار واحد افزایش یافت.

بیات منش گفت: با توجه به برنامه ریزی‌ها ساخت این ۷۰ هزار واحد در استان زنجان تا پایان دولت سیزدهم قابل اجرا است.

او می گوید: ۷۰ هزار واحد سهم استان زنجان شامل همه پروژه‌های شهری، تعاونی، خصوصی، روستایی و بخش خصوصی و دولتی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: طرح نهضت ملی فرصت مناسبی برای رونق اقتصادی و اشتغال زایی در استان است.

بیات منش می گوید: ۳۸ هزار واحد از این میزان واحد‌های هدف گذاری شده با تأمین زمین از سوی دولت اجرایی می‌شود که تا کنون از این تعداد، ۱۷ هزار واحد در شهر‌های مختلف استان به مرحله عملیاتی و اجرای پروژه رسیده است.

او گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان امسال با تأمین زمین مورد نیاز، مجموع واحد‌های نهضت ملی مسکن در استان که وارد مرحله عملیات اجرایی می‌شوند به ۳۰ هزار و احد خواهد رسید.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی نیز که بنیاد مسکن متولی آن در مناطق روستایی است، بر اساس برنامه ریزی‌ها تا پایان دولت سیزدهم در استان ساخته می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: حدود ۱۲ هزار واحد واحد مسکونی نیز قرار است توسط بخش خصوصی اجرایی شود، این آمار با توجه به آمار چهار پنج سال گذشته که حدود ۴ هزار و ۵۰۰ واحد به طور متوسط توسط بخش خصوصی در استان اجرایی شده، امری امکان پذیر و قابل تحقق است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.