دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور گفت: برای نخستین بار شهرستان گچساران زیر پوشش طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا (ع) قرار گرفته است.

حسین مقدم کیا به اینکه گچساران اولین شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد است که زیرپوشش این طرح قرار گرفته گفت: نوجوانان و جوانان ساکن در مناطق شهری و روستایی این شهرستان می‌توانند به صورت مجازی در این طرح شرکت کنند.

او می گوید: علاقمندان به شرکت در طرح ملی تلاوت برای نام نویسی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران مراجعه کنند.

مقدم کیا گفت: امسال نیز این طرح به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند از طریق سایت melitelavat.ir نیز اقدام کنند.

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور می گوید: نونهالان و نوجوانان ویژه پسران ۸ تا ۱۵ سال و دختران بین ۱۰ تا ۱۵ سال می‌توانند در طرح تلاوت شرکت کنند.

وی با بیان اینکه طرح آموزش به صورت تقلیدی از قاریان برجسته انجام می‌گیرد گفت:در بخش پسران (۸ تا ۱۵ سال) تقلید از اساتید عبدالباسط، مصطفی اسماعیل و منشاوی و شحات انور و برای دختران (۱۰ تا ۱۵ سال) تقلید از اساتید عبدالباسط و مصطفی اسماعیل انجام می‌شود.

مقدم کیا می گوید: پس از مراحل ثبت نام، تا پایان شهریور ماه ۱۲ جلسه آموزشی شامل جلسات مجازی، جلسه برای خانواده ها، نشست‌های توجیهی با حضور استاد، برگزار می‌شود و قرآن آموز پس از شرکت در این کلاس‌ها و اتمام دوره، در آزمون‌های پایان دوره جهت سنجش برای حضور در دوره مقدماتی شرکت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.