طهماسبی:

رفع مشکلات فرهنگیان در دستور کار مجلس است

نماینده‌ی مردم نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان مردم پیگیر مشکلات فرهنگیان و خاصه آموزش و پرورش فارس در مجلس شورای اسلامی هستند.

فرهاد طهماسبی در همایش روسا و معاونین و کارشناسان آموزش متوسطه و گروه‌های آموزشی متوسطه ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس ضمن اشاره به شرایط دوران کرونا گفت: در این دوران، آسیب‌های زیادی در جامعه و مخصوصا نظام آموزش و پرورش ایجاد شد؛ اما معلمان با ایثارگری‌های خود جلوه‌های بی بدیلی را به نمایش گذاشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده‌ی مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل و مشکلات معلمان در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفته و نمایندگان پیگیر رفع آن‌ها می‌باشند.

او به تبدیل وضعیت ها، استخدام، رتبه بندی فرهنگیان و اعتبارات آموزش و پرورش اشاره و گفت: مجلس شورای اسلامی با برنامه ریزی‌های دقیق در راستای حل مشکلات معلمان برای ارتقای کیفی و تجهیزات مدارس تلاش می‌کند.

طهماسبی ضمن تاکید بر توجه به دانش بنیان گفت: باید موضوع دانش بنیان در اولویت قرار گرفته و برای گسترش آن برنامه ریزی انجام شود.

او به ایجاد هشت شهرستان جدید در سه سال گذشته در فارس اشاره و گفت: برای استفاده‌ی بهینه از ظرفیت موجود در استان فارس باید برنامه ریزی‌های دقیقی انجام شود.

طهماسبی گفت: در مجلس شورای اسلامی برای پیش بینی و ایجاد چارت تشکیلاتی ادارات و منابع انسانی جدید در استان فارس به همراه اعتبارات مورد نیاز از اولویت‌ها بوده و پیگیری می‌شود.

نماینده‌ی مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: معلم بر همه‌ی افراد جامعه حق دارد بطوری که در تربیت هر شخص ایفای نقش کرده است بنابراین واجب الاحترام می‌باشد.

طهماسبی گفت: ایجاد سازوکار ارتقای کیفیت آموزشی برای سال تحصیلی پیش رو قابل تقدیر می‌باشد که اهمیت آن را مسئولین آموزش و پرورش فارس بخوبی متوجه شده و چنین جلساتی را تشکیل می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار