راه اندازی سامانه ارتباطات مردمی در پی سفر رئیس جمهور به کردستان

استاندار کردستان گفت: سامانه تلفنی ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برای ثبت درخواست، پیشنهاد، ایده، انتقاد و مسائل و مشکلات مردم کردستان راه‌اندازی شد.

اسماعیل زارعی کوشا گفت: این سامانه در آستانه سفر رییس جمهور به استان راه‌اندازی شده و هدف از آن ثبت خواسته‌های مردم به جای نامه‌گاری است که فرصت بهتری را برای ارتباط مردم با هیات دولت و رییس جمهور فراهم می‌کند.

استاندار کردستان  گفت: در قالب ستاد پاسخگویی ۲۰۰ نفر آماده شنیدن درخواست‌های مردم می‌باشند.

او می گوید: مردم می‌توانند با شماره ۱۱۱ با این سامانه ارتباط برقرار کنند، گفت: درخواست‌ها مردم ثبت و از طریق پیامک کد رهگیری برای تماس گیرندگان ارسال می شود.

استاندار کردستان به زمان فعالیت این سامانه اشاره کرد و گفت: این سامانه طی روزهای پنجشنبه ۱۶ و جمعه ۱۷ تیر از ساعت ۷و ۳۰ دقیقه صبح تا ۲۱ و ۳۰ پاسخگوی مردم استان خواهد بود.

زارعی کوشا یکی از ویژگی های بارز دولت سیزدهم را که مورد تاکید زبانی و عملی رییس جمهور است و رهبر معظم انقلاب هم بر آن تاکید دارند، رویه مردمی و مردمداری دانست و گفت: با این روند، فاصله بین مردم و دولت کاهش یافته است.

برپایی ۲۹ میز ارتباط مردمی در دستگاههای اجرایی برای طرح مسائل و مشکلات اختصاصی مردم از دیگر خدماتی است که استاندار کردستان به آن اشاره و گفت: این فرصت برای افرادی است که می‌خواهند مسائل خود را بصورت رو در رو با معاونان وزرا در میان بگذارند.

میزهای ارتباط مردمی در سنندج از ساعت ۸ تا ۱۸ دایر خواهد بود.

رییس جمهور  به همراه جمعی از معاونان و وزرای دولت سیزدهم جمعه ۱۷ تیر به کردستان سفر می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار