مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: در ۳ ماه نخست امسال ۶ هزار و ۳۹۰ نفر در دوره‌های آموزشی مراکز فنی و حرفه ای زنجان آموزش دیده اند.

انصاری گفت: در سه ماه نخست امسال ۶ هزار و ۳۹۰ نفر در دوره‌های آموزشی مهارت فرا گرفتند که از این تعداد، ۴ هزار و ۴۵۱ نفر دوره به میزان بیش از ۸۸۷ نفر ساعت در بخش دولتی و هزار و ۹۳۹ نفر دوره به میزان ۳۶۷بیش از  نفر ساعت در بخش غیردولتی بوده است.

او می‌گوید: اجرای طرح توانمندسازی روستائیان و توسعه آموزش‌های مهارتی در مناطق محروم، اجرای دوره‌های آموزشی ویژه شاغلین صنایع و صنوف، احیای نظام استاد - شاگردی در قالب اجرای آموزش‌های مهارتی در محیط واقعی کار، برنامه‌ریزی و اجرای آموزش‌های مهارتی منجر به اشتغال و منطبق با نیاز‌های بازار کار و استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی و افزایش شرکای اجتماعی نیز بخش دیگری از محور‌های برنامه عملیاتی آموزش‌های مهارتی این اداره کل است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: عملکرد آموزش مهارتی ۳ ماهه اول امسال به تفکیک گروه‌های هدف در بخش دولتی ۹۰۹ نفر در بخش آسیب‌دیدگان اجتماعی، هزارو ۲۷۶ نفر دوره در بخش دانشجویان و دانش‌آموزان، ۲۷۳ نفر دوره در بخش نیرو‌های مسلح، هزار و ۳۷۷ نفر دوره در بخش متقاضیان مهارت‌آموزی، ۴۹۸ نفر دوره در بخش روستایی و عشایری و ۱۱۸ نفر دوره در بخش تیم‌های سیار و سکونتگاه‌های غیررسمی، آموزش مهارتی ارائه شده است.

انصاری می‌گوید: عملکرد آموزش مهارتی ۳ ماهه اول امسال نیز به تفکیک گروه‌های هدف در بخش غیردولتی هزار و ۳۰۶ نفر-دوره  به صورت متمرکز، ۱۴ نفر دوره در بخش خرید خدمات، ۶۰۲ نفر دوره در بخش صنایع و اصناف و ۱۷ نفر دوره در بخش متمرکز غیرشهری، آموزش مهارتی ارائه شده است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.