در سه ماهه اول؛

بیش‌از ۸ میلیون تردد در راه‌های ارتباطی شمال سیستان و بلوچستان ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از ثبت هشت میلیون و ۸۱۷ هزار و ۱۰۰تردد توسط ۴۰ دستگاه تردد شمار طی سه ماهه نخست امسال در سطح راه‌های ارتباطی زیر پوشش این اداره کل خبرداد.

 ایوب کرد گفت: میزان تردد نسب به مدت مشابه سال گذشته ۴۰درصد افزایش داشته است و  دلیل این افزایش تردد، بهبود وضعیت بیماری کرونا و افزایش تمایل مردم به سفر بعد از ۲ سال محدودیت کرونا بوده است.

او  به سرعت متوسط تردد در محور‌های شمال استان که ۸۶کیلومتر برساعت بوده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته، افزود: پر ترددترین محور‌های حوزه شمال استان در سه ماهه نخست امسال به ترتیب محور‌های زاهدان - خاش، مرزمیلک - زهک و سه راهی دشتک - زاهدان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان  گفت: میزان تردد ورودی به حوزه شمال استان ۳۶۳ هزار و ۲۰۹تردد و تردد خروجی از این حوزه ۳۵۱هزار و ۹۹۳ اعلام شده است.

او گفت: سامانه ارتباطی ۱۴۱ بصورت شبانه روزی پل ارتباطی مسافران و کاربران جاده‌ای با این اداره کل است که آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخداد‌های جاده‌ای و همچنین دریافت انتقادات و پیشنهادات در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار