۱۶ پروژه عمرانی در منطقه آزاد چابهار در حال اجراست

مسوول اداره منطقه آزاد چابهار گفت:۱۶ پروژه عمرانی با ارزش ۲۵۰۰ میلیارد تومان درحال اجراست که با تکمیل آن‌ها بخش مهمی از زیرساخت‌های چابهار جبران می‌شود.

نصرالله ابراهیمی گغفت: ۷۰ درصد پروژه‌های عمرانی منطقه آزاد چابهار پروژه‌های طرح و ساخت است یعنی همزمانی که طراحی و مطالعات آن‌ها درحال تکمیل است، درحال اجرا و ساخت نیز است؛ درحال حاضر تقریبا مطالعات تمام پروژه‌ها تمام شده و مرحله ساخت آن‌ها هم پیشرفت خوبی داشته است.

او گفت: در چند ماه گذشته به دلیل برخی مشکلات منطقه آزاد تامین مالی پروژه‌ها با مشکل مواجه شد که با تدبیری که اندیشیده شد منابع مورد نیاز آن‌ها تامین شده و تیم فنی و عمرانی منطقه آزاد چابهار هم در یک برنامه منظم قرار است تاخیر‌های به وجود آمده در پروژه‌ها را جبران کند تا بتوانیم بخش مهمی از آن‌ها را طبق زمابندی قبلی به بهره برداری برسانیم.

مسئول اداره منطقه آزاد چابهار گفت: ساماندهی و تامین زیرساخت‌های مرز ریمدان، احداث باند دوم بزرگراه چابهار-کنارک، باند دوم کمربندی چابهار، پارک‌های لیپار و پریس، شناگاه، ساماندهی و اجرای فاز دوم آبرسانی به تیس و ورزشگاه کریکت بخشی از پروژه‌های درحال اجرای منطقه آزاد چابهار است که طی هفته‌های گذشته روند اجرایی-عمرانی آن‌ها با شدت بیشتری درحال انجام است.

ابراهیمی گفت: در مجموع ۱۶ پروژه عمرانی در سطح منطقه آزاد و نقطه منفصل ریمدان به ارزش بیش‌از ۲۵۰۰ میلیارد تومان تعریف شده است که با تکمیل آن‌ها که زمابندی بهره‌برداری و افتتاح آن‌ها تقریبا همگی برابر است، زیرساخت‌های منطقه به شکل قابل توجهی رشد می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار