مدیر انجمن سینمای جوانان فارس گفت: تاریخ این مروز و بوم ثابت کرده استان فارس چاه نفت فرهنگی و هنری ایران است ولی متاسفانه حداقل در عرصه فیلم به حال خود رها شده است.

ابراهیم شیشه گر در مراسم اختتامیه هفته فیلم و عکس که با حضور مدیرکل، معاون هنری و سینمایی و مدیرگروه سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، گفت: دفتر انجمن سینما جوان شیراز و آباده به عنوان دو دفتر فعال انجمن در استان مدت‌ها است که تجهیز نشده است و نیازمند اعتبارات ویژه‌ای در این بخش است.

او به موفقیت چند فیلم استان فارسی در سطح ملی و جهانی طی چند ماه گذشته اشاره و گفت: استان فارس به عنوان پایتخت فرهنگی ایران، با گنجینه استعداد و پتانسیل‌های فراونی که دارد متاسفانه یک جشنواره ملی فاخر در حوزه فیلم ندارد.

شیشه گر گفت: استان فارس در زمینه‌های مختلف فرهنگ و هنر سرآمد کشور است، تاریخ این مروز و بوم ثابت کرده استان فارس چاه نفت فرهنگی و هنری ایران است، ولی متاسفانه حداقل در عرصه فیلم به حال خود رها شده است، ضرورت دارد همه برای استخراج این پتانسل‌های مغفول مانده برای ارتقا و اعتلای فرهنگ آینده ایران عزیز همت کنند.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان فارس گفت: همه در کمبود‌های فعلی مقصریم؛ در برگزاری هفته فیلم و عکس هم مشکلات و نقایصی بود که امیدواریم با کمک هنرمندان و افراد که نقد می‌کنند برنامه‌های بعدی متفاوت، وزین و با کمترین نقص برگزار شود.

شیشه‌گر با قدردانی از حمایت‌های مدیرکل و معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: طی این مدت تمامی درخواست‌های ما برای رونق فعالیت‌های فیلمسازی نه تنها رد نشد بلکه مورد استقبال قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار