گاز رسانی به ۳۴ واحد تولیدی و صنعتی لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: در راستای رضایتمندی مشترکان این دستگاه خدمات رسان از ابتدای سال جاری تا کنون گازرسانی به ۳۴ واحد تولیدی و صنعتی در سطح استان انجام شده است.

 کرم گودرزی مدیرعامل شرکت گاز لرستان در حاشیه بازدید از پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی اشترینان بروجرد اظهار داشت: در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین؛ همزمان با اجرای پروژه‌های گازرسانی روستایی در استان در ایجاد زیرساخت گازرسانی به صنایع به عنوان پیشران تولید، رشد اقتصاد و ایجاد اشتغال در استان اقدامات موثری انجام شده است.
او بیان کرد: گاز رسانی به شهرک‌های صنعتی کوهدشت، سراب غضنفر نورآباد، چمن سلطان الیگودرز، اشترینان بروجرد، دورود، سیمان سفید ازنا و صنایع تولیدی و کشاورزی در چهار ماه اول سال جاری نشان دهنده عزم جدی شرکت گاز استان در راستای تحقق شعار سال و رضایتمندی مردم از خدمات دولت و شرکت ملی گاز ایران است.
گودرزی افزود: امسال در هفته دولت و همزمان با بهره برداری از طرح‌های گازرسانی خبر‌های خوب و مسرت بخشی برای مردم شریف و نجیب استان از خدمات ارزشمند فرزندانشان در شرکت گاز استان خواهیم داشت.

گودرزی اظهار داشت: هم اکنون از مجموع ۲۵ شهر استان ۲۴ شهر از امکان گاز بهره‌مند هستند و ضریب نفوذ گازرسانی شهری در این استان ۹۹.۹ درصد است.

 

برچسب ها: گازرسانی ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.