اهدای ۲۵۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گتوند ازخرید و  اهدای تعداد ۲۵۰ جلد کتاب توسط شهـردار جنت مکان، به کتابخـانه‌های عمـومی خوزستان خبر داد.

ابوذر اکبـری نیا گفت: شهردار شهر جنت مـکان طی یک اقدام ویژه فرهنـگی و با هدف حمـایت از نویسـندگان بومی و ترویـج فرهنگ مطالعه به ویژه در بین کودکان و نوجـوانان این عمل خداپسندانه را انجام داد.

به گفته او شهردار جنت مکان تعداد ۲۵۰ جلد از کتاب "افسانه سه خواهر" نوشته‌ی طاهره بساک نویسنده بومی شهر جنت مکان را خریداری و برای توزیع بین کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان اهدا نمود.  

 این کتاب‌ها به ارزش پنجاه میلیون ریال خریداری و اهدا شده اند؛ و مطابق با خواسته‌ی "محسن جلکانی" شهردار این شهر، تعداد ۵۰ نسخه در بین کتابخانه‌های عمومی شهرستان گتوند و اعضای فعال کتابخانه عمومی شهید علی ضامن مقامی شهر جنت مکان، و ۲۰۰ نسخه نیز در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان اهدا شده است.

این مقام مسئول می‌گوید: این اقدام شهردار شهر جنت مکان بسیار با ارزش است، و در اولین فرصت از وی قدردانی به عمل خواهد آمد.

امیدواریم بازهم شاهد این گونه اقدامات  شاخص فرهنگی از سوی مسئولان ادارات و نهاد‌ها باشیم.

حمایت از کتاب و کتابخوانی و نویسنده‌ها خود نوعی سرمایه گذاری است که تاثیر آن تا سال‌ها بعد خود را نشان می‌دهد.

رئیس اداره کتابخانه‌های گتوند گفت: کتاب افسانه سه خواهر  اولین اثر "طاهره بساک" نویسنده بومی شهر جنت مکان است، که در ۱۷ اسفند سال گذشته از آن رونمایی شد.

شهرستان گتوند دارای تعداد ۹ باب کتابخانه عمومی می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.