رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: طی آخرین بررسی‌ها، همچنان ۱۵ شهرستان استان وضعیت آبی کرونایی دارند و وضعیت اشنویه نیز زرد شده که نیاز است مردم با دقت بیشتری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

محمدامین ولی‌زاد گفت: البته با توجه به قرمز شدن برخی از نقاط کشور، باید برای ثابت ماندن این وضعیت، رعایت پروتکل‌ها و واکسیناسیون باید بیشتر مورد توجه مردم قرار گیرد.

به گفته او ؛ در حال حاضر شهرستان های ارومیه، نقده، میاندوآب، پیرانشهر، سردشت، مهاباد، بوکان، تکاب، سلماس، خوی، چالدران، شوط، شاهین دژ، پلدشت و ماکو در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

او می گوید:همچنین شهرستان های اشنویه و چایپاره وضعیت زرد کرونایی دارند که امیدواریم به سمت وضعیت نارنجی و قرمز حرکت نکنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: طبق برآورها وضع چالدران نسبت به هفته گذشته بهتر و اشنویه نسبت به هفته گذشته بدتر شده و وضع بقیه شهرها تغییری نکرده است.

او با اشاره به قرمز و نارنجی شدن وضعیت کرونایی برخی شهرهای کشور، تگفت رعایت پروتکل های بهداشتی و اهتمام ویژه به انجام واکسیناسیون توسط همه افراد جامعه در این وضعیت ضروری است که امیدواریم با اهتمام شهروندان، به سمت وضع نارنجی و قرمز حرکت نکنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.