ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج

طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج از امروز آغاز شده و در پنج نقطه از سطح شهر سنندج ساماندهی می‌شوند.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج گفت: فعالیت وانت‌های میوه فروشی در معابر اصلی موجب ایجاد ترافیک، نازیبایی سطح شهر و نارضایتی شهروندان شده و ساماندهی این وانت‌ها از مطالبات جدی شهروندان است که به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

مرتضی سنندجی گفت: ۴۰۰ دستگاه وانت میوه فروشی در میادین اصلی سطح شهر فعالیت دارند و بر اساس ماده ۱۶ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، شهرداری‌ها باید اراضی مناسب را در راستای ایجاد بازارچه برای افراد کم توان، کم سرمایه، تولید کنندگان و فروشندگان کم سرمایه قرار دهند.

او گفت: در راستای اجرای این قانون و بر اساس برنامه ریزی و نظر کارشناسان پنج نقطه از سطح شهر برای ساماندهی وانت‌های میوه فروش تعیین شده است.

سنندجی می گوید: چهار راه حاجی آباد، میدان ۱۲ فروردین روبروی سردخانه، بلوار ارشاد روبروی مجتمع ایثار، بلوار معلم بالاتر از میدان سهروردی (فیض آباد) و بلوار حمدی بالاتر از مسجد قبا پنج نقطه در نظر گرفته شده برای ساماندهی وانت‌های میوه فروش است.

او گفت : تسطیح و آماده سازی، تعبیه سرویس بهداشتی و برقراری روشنایی در این پنج نقطه از جمله اقدامات انجام شده شهرداری برای ساماندهی وانت های سطح شهر است.

به گفته سنندجی بر اساس طراحی صورت گرفته این پنج نقطه تعیین شده در سطح شهر گنجایش ۴۸۰ خودرو وانت میوه فروش را دارد.

 رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج  گفت: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش به عنوان یک اولویت مهم از امروز آغاز شده است و امیدواریم با همکاری و تعامل نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، شهروندان و رانندگان وانت‌های میوه فروش زمینه اجرای این طرح و رفع مشکل ترافیک در این نقاط از سطح شهر فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.