تحقق وعده رئیس جمهور؛

بی‌بی گل صاحب خانه‌ شد +فیلم و تصاویر

چشم‌انتظاری بی‌بی‌گل سلیمانی از اهالی روستای لبد بخش بازفت پایان یافت و اکنون بی‌بی گل صاحب خانه‌ای شد که در نامه به رییس جمهور خواسته بود.

حدود یک ماه از سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری و حضور حجت الاسلام رئیسی در روستای لبد بخش بازفت شهرستان کوهرنگ می‌گذرد.

امروز بی‌بی‌گل در منطقه حسابی معروف شده است؛ بی‌بی‌گل همان بانویی که برای خوش‌آمدگویی به رییس‌جمهور برای حضور در روستای لبد با اسپند به استقبال آقای رئیسی و هیات همراه آمد و با تقدیم نامه‌ای به رییس‌جمهور خواستار تکمیل خانه و سرپناه نیمه‌تمام خود و دختر معلولش شد؛ خانه‌ای پُر از مهربانی و محبت، سادگی بود.

شور، شعف، خوشحالی و سرور در وجود بی‌بی‌گل نمایان بود و به‌طور مستمر قدردان رییس‌جمهور بود و برایحجت الاسلام رئیسی و سایر افرادی که در حال تلاش برای تکمیل خانه‌اش هستند دعا می‌کرد.

بی‌بی‌گل سلیمانی با لهجه شیرین بختیاری گفت: بار‌ها از مسوولان شهرستانی و استانی خواسته، اما کسی صدایش را نشنیده است؛ امیدوارم رییس‌جمهور سلامت باشد و خداوند همواره حامیان و پشتیبانان محرومان به‌ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس‌جمهور را حفظ کند؛ تا عمر دارم مدیون و ممنون‌دار حجت الاسلام رئیسی هستم.

نعمت‌الله سلیمانی فرزند بی‌بی‌گل گفت: از ۱۰ سال قبل به‌علت ضربه یک تکه چوب به صورتم، چشم چپم نابینا شد و امروز با همسر و سه فرزند، نه تنها بیکار هستم، بلکه با مشکلات اقتصادی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنم.

خواهرم هم در سال‌های قبل به‌خاطر سقوط از ارتفاع دچار مصدومیت از ناحیه فک شد که به‌علت ناتوانی اقتصادی، موفق به پیگیری برای درمانش نشدیم.

چراغی که بی بی گل برای روستای لِبد روشن کرد

فرشید ریاحی سامانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: خانه بی‌بی‌گل تا ۱۰ روز دیگر تکمیل، بهره‌برداری و تحویلش می‌شود.


بیشتر بخوانید


تکمیل و بهره‌برداری ۴۲ واحد مسکونی نیمه‌تمام دیگر در روستای لبد بخش بازفت مصالح مورد نیاز و تسهیلات مکمل در اختیار مالکان قرار می‌گیرد.

ریاحی گفت: در سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های زیرمجموعه این نهاد تصویب شد.

از این مبلغ یک‌هزار میلیارد ریال برای تهیه، بازنگری و اجرای طرح‌های هادی روستایی، ۴۰۰ میلیارد ریال به‌منظور مطالعه فاز دوم و انجام عملیات اجرایی روستا‌های در معرض خطر و ۷۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای ساخت مسکن محرومان اختصاص یافته است.

حجت الاسلام رئیسی به‌همراه تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم ۱۹ خردادماه امسال در بیست و چهارمین سفر استانی خود به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار