سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به ضروری بودن برخورد با اشعابات غیرمجاز آب، خواستار تشکیل اکیپ‌هایی برای برخورد متخلفان برای عبور از بحران آب در فصل تابستان شد.

ابراهیم رحیمی‌زنگنه گفت : مقابله با تنش آبی حادث شده در اثر خشکسالی به کار جهادی نیاز دارد، بخشی از مشکلات آب شهرستان در حوزه زیرساختی بوده که نیاز به پیگیری جدی دارد و بخش دیگر آن‌ها به مشکلات حوزه مدیریتی برمی‌گردد که باید مدیران و مسئولان با کار شبانه روزی برای حل این مشکلات پای کار باشند.

به گفته سرپرست فرمانداری کرمانشاه باید اکیپ‌هایی در سطح شهرستان تشکیل شده تا با انشعابات غیرمجاز برخورد جدی داشته باشند.

اگر در هر یکی از بخش‌های شهرستان یک اکیپ برای برخورد با انشعابات غیرمجاز مستقر شود، می‌توانیم از بحران آب در فصل تابستان به خوبی عبور کنیم.

باید شکستگی‌های جزیی که اتلاف آب زیادی داشته و کم هم نیستند با یک اقدام جهادی در مدت یک هفته اصلاح و ترمیم شوند تا از هدررفت آب جلوگیری شود.

او اشاره‌ای به آغاز عملیات اجرایی پروژه انتقال آب از مخازن چمن به مخزن جمهوری شهر کرمانشاه طی امروز در راستای تقویت آب شهر کرمانشاه داشت و گفت: با بهره‌برداری از این طرح، مشکل آب مردم جنوب شهر کرمانشاه پس از چند دهه مرتفع خواهد شد.

با بهره‌برداری از این طرح مشکل کم آبی و افت فشار مناطقی از جنوب و جنوب غربی شهر کرمانشاه از جمله پردیس، بهار، صدرا و ... رفع خواهد شد، قرار شده کمتر از دو ماه دیگر این خطوط لوله به مخازن آب وصل و مشکل قطعی آب بیش از ۲۰۰ هزار نفر در شهر کرمانشاه مرتفع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.