کاکولی گفت: محصولات عفاف و حجاب باید جزو کالا‌های فرهنگی قرار گیرد؛ چراکه تولید‌کنندگان این عرصه برای حجاب فرهنگ‌سازی می‌کنند.

فرزانه کاکولی، تولید‌کننده محصولات حجاب گفت: سال‌هاست که در عرصه ملزومات حجاب کار کردیم و مانند بسیاری از افرادی که در این عرصه فعالیت می‌کنند، مشکلات بر سر راهمان است. گاهی اوقات از سوی بعضی از ادارات مانند اداره مالیات با ما همکاری نمی‌شود.

به گفته کاکولی، یکی از مشکلات عرصه تولید ملزومات حجاب و عفاف این است که این محصولات جزو کالاهای فرهنگی به حساب نمی‌آید. درحالی که تولید‌کنندگان این عرصه برای حجاب فرهنگ‌سازی می‌کنند و از مسئولان توقع حمایت دارند.

این تولید‌کننده درباره قیمت پارچه‌ها هم اینطور گفت: که ارزان‌ترین چادر در فروشگاه من به قیمت ۴۰۰ هزار و خورده‌ای به دست مصرف‌کننده می‌رسد. و  به همین دلیل است که از مسئولان می‌خواهیم بابت عرضه محصولاتمان به ما یارانه بدهند و بعد فعالیت و قیمت کالا‌ها را رصد کنند.

پیش از این، احسان اصفهانی، مدیر‌عامل انجمن تولید‌کنندگان محصولات حجاب گفته بود، بسیاری از محصولات زیر مجموعه کالای فرهنگی هستند، اما در این دسته‌بندی چادر جایی ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۱ تير ۱۴۰۱
چرا هرچی حجاب زن کمتر میشه، طلاق بیشتر میشه؟