سرپرست شهرداری منطقه یک ارومیه خبرداد:

شناسایی ۲۳ ساختمان پرخطر و ناایمن در منطقه یک ارومیه

سرپرست شهرداری منطقه یک ارومیه از شناسایی ۲۳ ساختمان پرخطر در منطقه یک ارومیه خبرداد.

علی صادق در جلسه بررسی ساختمان‌های ناایمن و پرخطر شهری منطقه یک شهرداری ارومیه که در محل سالن جلسات این شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه بر اساس قوانین و دستورالعمل‌های صادره اقدامات موثری در جهت شناسایی و نحوه اقدام در خصوص ساختمان‌های پرخطر به صورت ویژه آغاز شده است، گفت: خدمات شهری شهرداری منطقه مبادرت به رصد و طبقه‌بندی وضعیت ساختمان‌های پرخطر، نیمه خطر و کم خطر کرده است.

او می گوید: تعداد ساختمان‌های پرخطر برابر شناسایی‌های انجام شده در سطح منطقه یک شهرداری، ۲۳ ساختمان است.

سرپرست شهرداری منطقه یک با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت ساختمان‌ها در اولویت اقدامات کمیته شناسایی و تعیین و تکلیف ساختمان‌های ناایمن منطقه قرار دارد، گفت: با توجه به اعلام ستاد مدیریت بحران شهرداری در خصوص همکاری با شهرداری منطقه یک، کمیته ایمنی منطقه با تشکیل جلسات مستمر و همکاری دستگاه قضایی در ابتدا اخطار‌هایی به مالکان این ساختمان‌ها صادر می‌کند.

او می گوید: شهرداری منطقه تمام توان خود را در جهت همکاری با مالکین و ذینفعان ساختمان‌های ناایمن بخصوص در اماکن پر تردد و عمومی، ساختمان‌های فرسوده، مراکز خرید و مراکز اداری انجام می‌دهد.

همچنین مسعود شیخی، معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک نیز در این جلسه گفت: اخطار به مالکین و هیات مدیره ساختمان‌های ناایمن جهت رفع نواقص و در صورت عدم تمکین معرفی به مراجع قضایی جهت برخورد قانونی از دیگر اقداماتی است که با جدیت پیگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.