پیام‌های دریافتی ۲۲ تیر ماه؛

افزایش کرایه تاکسی‌ها در رباط کریم و گلایه از کمبود دارو در داروخانه منوجان

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲۲ تیر ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


نحوه پرداخت حق ویزیت پزشکان در مطب
سلام، باوجود الزام پزشکان از دستگاه‌های کارتخوان در مطب هایشان، چرا برخی از آن‌ها بیماران را ملزم به تهیه پول نقد ار خودپرداز‌ها و پرداخت نقدی حق ویزیت می‌کنند. لطفا پیگیری کنید.


افزایش کرایه تاکسی ها در رباط کریم
با سلام و وقت بخیر، در شهرستان رباط کریم، قیمت تاکسی‌ها از اول اردیبهشت ۱۴۰۱حدود ۵۰ درصد افزایش داشته و هیچ یک از تاکسی‌ها برچسب قیمت مصوب را نصب نکردند و پیگیری‌های ما به نتیجه‌ای نرسیده است.


پرداخت نشدن پول کشاورزان
در تاریخ دوم اردیبهشت ماه کلزا تحویل تعاونی روستایی دادیم، ولی تا الان بقیه پول به حسابمان واریز نشده است. به اداره جهاد کشاورزی استان خوزستان هم اعلام کردم، اما تا کنون به نتیجه‌ای نرسیدم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


 کم شدن مبلغ واریزی یارانه
ما دو ماه اردیبهشت و خرداد نفری ۴۰۰ هزار تومان یارانه می‌گرفتیم، ولی این ماه یعنی تیر به ما نفری ۳۰۰ هزار تومان یارانه دادند این درحالی است که وضع مالی ما هیچ تغییری نکرده است. لطفا بررسی کنید.


گلایه از کمبود دارو در داروخانه منوجان
نزدیک به یک ماه است که داروخانه بیمارستان شهرستان منوجان در استان کرمان تنها داروخانه‌ای است که شب‌ها باز است، اکثر دارو‌هایی که پزشکان تجویز می‌کنند را ندارد. حتی پماد و شربت‌های معمولی هم در داروخانه پیدا نمی‌شود. لطفا رسیدگی کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۳ تير ۱۴۰۱
سلام ، لطفا درخصوص وضعیت یارانه بازنشسته تامین اجتماعی ن م هم رسیدگی وپی گیری شود. باتشکر.
آخرین اخبار