فرمانده انتظامی صحنه از دستگیری عامل توزیع مواد مخدر در این شهرستان و کشف ۱۴ کیلوگرم تریاک خبر داد.

منوچهر رضایی گفت : پس از اطلاع ماموران مبنی بر اینکه شخصی اقدام به فروش و توزیع موادمخدر می‌کند رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی صحنه ماموران انتظامی صحنه با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل توزیع شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

۱۴ کیلوگرم تریاک و ۳۲۰۰ عدد قرص روانگردان از مخفیگاه توزیع کننده مواد مخدر کشف شد این شخص برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۲ و نیم میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور از کشف تعداد زیادی لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

عنایت فلاحی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه خودرو سواری مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

در بازرسی‌های انجام گرفته ۶ دستگاه کولرگازی، ۲۶ هزار و ۲۸۰ عدد قاشق و ۳ هزار و ۶۰۰ عدد چنگال قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

۲ نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم معرفی شد.

شرور تیرانداز در کنگاور با اقتدار پلیس زمینگیر شد

فرمانده انتظامی کنگاور از دستگیری شروری در این شهرستان به جرم تیراندازی، قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی خبر داد.

عنایت فلاحی گفت: پس از وقوع تیراندازی در شهر کنگاور و ارتکاب چند فقره شرارت و ایجاد مزاحمت برای شهروندان توسط یکی از اراذل و اوباش، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شنایی این شرور در روستای "ششکیان" کنگاور شده و تیمی از ماموران برای دستگیری وی به سرعت عازم محل شدند.

شرور تحت تعقیب پس از مشاهده پلیس با یک دستگاه وانت نیسان متواری شد، با این حال ماموران پلیس امنیت عمومی پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به متوقف کردن خودرو و دستگیری این فرد شدند.

شرور و عامل تیراندازی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد.

طبق اعلام مقامات قضائی کرمانشاه حدود ۳۷۰ محکوم جرائم تیراندازی و قاچاق اسلحه در زندان‌های استان به سر می‌برند.

دستبند پلیس بر دستان ۲ عامل تیراندازی منجر به جرح شهر کرمانشاه

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری ۲ عامل تیراندازی در محله شریعتی کرمانشاه خبر داد.

حسن حیدری گفت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی منجر به جرح در یکی از محلات شریعتی کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ عامل تیراندازی در محله شریعتی شده و طی عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم معرفی شدند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.