تکریم ارباب رجوع اولویت اصلی شهرداری منطقه سه همدان

محمدرضا فیضی منش مدیر منطقه سه شهرداری همدان گفت: اولویت و هدف اصلی شهرداری این منطقه ارائه خدمات و جلب رضایتمندی شهروندان است.

محمدرضا فیضی منش گفت: طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از مباحث مهمی است که امروزه در دستگاه‌های دولتی مطرح است و در مجموع احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم‌های اداری نظام اسلامی، هدف نهایی از ارائه خدمات عمومی محسوب می‌شود.

او گفت: تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی در مدیریت شهری باید در اولویت وظایف کارکنان باشد و شهرداری به عنوان یکی از دستگاه‌های اجرایی که دارای بیشترین مراجعات از سوی شهروندان ست و به عنوان تشکیلاتی پیشتاز در خدمت رسانی و جلب رضایت شهروندان، خود را موظف می‌داند که نظام تکریم ارباب رجوع را در تمامی واحد‌های اجرایی و سازمان‌ها تابعه خود اعمال نماید.
فیضی منش می‌گوید: شهرداری در محورهای، چون برگزاری جلسات، رسیدگی و پاسخگویی به موارد مطروحه، دیدار با شهروندان در مساجد به منظور رسیدگی به معضلات شهروندان، دیدار‌های مردمی در سطح شهر با هدف نظرسنجی و افکارسنجی شهروندان و تشخیص نیاز‌ها و اولویت‌های سطح محلات به صورت مستمر، برپایی میز خدمت در حاشیه نماز جمعه به منظور پاسخگویی بدون واسطه به شهروندان در، نصب صندوق‌های ارتباط مستقیم ارباب رجوع به منظور جذب نقطه نظرات، پیشنهادات و شکایات آنها، نظارت بر حسن رفتار و کارکرد کارکنان، به تکریم ارباب رجوع می‌پردازد.

او گفت: این اقدامات به منظور ارتقای سطح ارائه خدمات به شهروندان و جلب رضایتمندی ایشان، به صورت مداوم توسط شهرداری و کلیه واحد‌های تابعه با ارتقای کیفی انجام امور، ارائه خدمات و برخورد بهینه و مناسب مسئولین و کارکنان با ارباب رجوعان اجرایی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.