ایران ویژند تلاش می‌کند تا بتواند بستری برای حمایت از تولیدکنندگان و برند‌های داخلی را فراهم کند.

لیدا اللّه دادی، دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، درمورد نمایشگاه ایران ویژند گفت: ایران ویژند، یک برند و اصطلاحی است که ما برای نمایشگاه جشنواره ایجاد کردیم که امیدواریم از دوره یازدهم بتوانیم آن را ادامه دهیم؛ به طوری که در سال‌های آینده هم بتوانیم این برند را در زیر مجموعه جشنواره مد و لباس فجر داشته باشیم.

دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر می گوید: به این دلیل اسم ویژند را انتخاب کردیم که به معنای برندهاست و هدفمان این بود که بتوانیم از تولیدکننده‌ها و برند‌های ایرانی حمایت کنیم و این موضوع در راستای فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی است که عنوان کردند امسال، سال تولید و اقتصاد است. به همین منظور، هدف ما این بود که از برند‌های خودمان حمایت کنیم و بدنبال آن، یک سری رایزنی‌ها برای این برند‌ها با اتحادیه‌های مختلفی چون؛ پوشاک کیف و کفش جواهرات و شورای برند‌ها انجام دهیم تا بتوانیم رسالتی که برای ایران ویژند داریم را مطرح کرده و از آن‌ها دعوت کنیم که در این رویداد شرکت کنند.

به گفته اللّه دادی، هدف از ایران ویژند حمایت کردن و تلاش شده است رقمی که برای هر متر مربع برای این رویداد به منظور ارائه فضای غرفه نمایشگاهی در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد، به حداقل رسانده و درواقع، کف کار درنظر گرفته شود . زیرا هدف برگزارکنندگان، حمایت کردن از موسسات و شرکت‌های دانش بنیان است که در این زمینه‌ها فعالیت‌هایی کرده اند و قصد دارند به مردم نشان دهند که در طول یک سال، چه کار‌هایی را انجام داده اند. بنابراین، این بهترین فضاست تا آن ها بتوانند تولیدات خود را به نمایش بگذارند.

دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر گفت: حمایت از برند‌های معتبر خودمان، یکی دیگر از فعالیت‌هایی است که در این راستا انجام خواهیم داد و در حقیقت، از آن‌ها هم خواهش می‌کنیم که در این رویداد شرکت کنند و در کنار شرکت‌های حمایت شونده بوده و حامی آن‌ها باشند چراکه به نظر من، یک دست صدا ندارد و همه با هم باید در کنار هم باشیم و افرادی که سال هاست برند خود را دارند، از برند‌های تازه کار حمایت کنند تا آن‌ها هم بتوانند آینده مملکت را در این زمینه رونق و رشد دهند و درواقع، ایران ویژند با این هدف ایجاد شده است و امیدواریم پله اول را که ما برمی داریم، برای نسل‌های آینده مان ادامه دار باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار