فرماندار شهرستان نیر گفت: مدرن‌ترین آبگرم شمالغرب کشور به‌زودی در شهرستان نیر کلنگ‌زنی خواهد شد.

شهرام محمدی گفت: به‌زودی فاز عملیاتی مدرن‌ترین آبگرم شمالغرب در شهرستان نیر کلنگ‌زنی و شروع خواهد شد.

فرماندار شهرستان نیر می‌گوید: در شهرستان نیر، ۲۳ چشمه آبگرم وجود دارد که متاسفانه فقط یکی از این چشمه‌ها فعال است.

محمدی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون از پتانسیل و ظرفیت‌های گردشگری شهرستان نیر استفاده نشده است، تصریح کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری و اعطای تسهیلات بانکی، کم‌کاری رخ داده است.

او می‌گوید: تاکنون مشخص نشده که متولی اصلی منطقه بولاغلار، شهرداری نیر است یا سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، اما قطعا در صورت رفع مشکل و تعیین شدن متولی، خدمات‌رسانی به شکل مناسبی انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان نیر گفت: یکی از مشکلات این منطقه گردشگری، کمبود سرویس بهداشتی است که راه‌اندازی ۴۰ سرویس بهداشتی در دستور کار قرار دارد.

محمدی می‌گوید: شهرستان نیر به عنوان یکی از مهم‌ترین ورودی‌های استان اردبیل بوده و روزانه ۲۰ هزار خودرو از این مسیر وارد استان می‌شوند به طوری که در تعطیلات چند روزه خردادماه بیش از ۴۵۰ هزار خودرو وارد استان شد.

او گفت: از سال ۸۶ موضوع احداث دامپروری در شهرستان نیر مطرح بوده که طی چند ماه اخیر باتوجه به ارتباطات و مذاکرات صورت گرفته با مجموعه شستا، ۲۱ هکتار زمین برای دامپروری شستا اختصاص خواهد یافت.

فرماندار شهرستان نیر گفت: باتوجه به پتانسیل دامپروری شهرستان، در صورت توجه ویژه استانی و ملی، می‌توان نیر را به عنوان قطب دامپروری منطقه معرفی کرد.

محمدی می‌گوید: یکی از مشکلات اصلی شهرستان نیر، عدم آنتن‌دهی تلفن همراه و پایین بودن سرعت اینترنت است که از مسوولان استانی و ملی درخواست داریم باتوجه به گردشگرپذیر بودن منطقه، در اسرع وقت مشکل موجود را رفع کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار