حیدری:

خدمات سازمان تامین اجتماعی باید به شرایط مطلوب برسد

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان اینکه مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان می‌تواند، کمبود‌های بخش بهداشت و درمان استان را جبران کند، گفت: خدمات ارائه شده از سوی این سازمان چشمگیر است، اما با شرایط مطلوب فاصله دارد و باید خلا‌ها پر شود.

آقای حیدری ۲۵ تیرماه در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه انتظارات مردم از دولت سیزدهم بالا رفته است، گفت: مدیران باید با کار جهادی، امیدی که در مردم شکل گرفته است را عمق‌بخشی کنند.

یک تیم تازه نفس در مجموعه سازمان تامین اجتماعی مسئولیت گرفته‌اند، مردم باید تغییرات مدیریتی در این مجموعه را با عملکرد بسیار خوب و تلاش احساس کنند، اعتماد عمومی سرمایه است و باید در راستای حفظ این سرمایه بکوشیم.


بیشتر بخوانید


باتشکیل یک کارگروه فرآیند اداری بازتعریف شود، موانع و بروکراسی اداری در ارائه خدمات با نظرسنجی از مردم و کارکنان مورد بررسی قرار بگیرد و رفع شود.

حیدری با تاکید بر اینکه ملاقات‌های مردمی و حضور مدیران و معاونان سازمان تامین اجتماعی مورد توجه قرار بگیرد، گفت: این مسئله به احصای مشکلات و حل مشکلات کمک می‌کند.

مراکز درمانی تامین اجتماعی در چهارمحال و بختیاری می‌تواند کمبود‌های بخش بهداشت و درمان استان را جبران کند.

خدمات ارائه شده از سوی این سازمان چشمگیر است، اما با شرایط مطلوب فاصله دارد و باید خلا‌ها پر شود، آمادگی لازم برای پشتیبانی و حمایت از این مجموعه وجود دارد.

حیدری با تاکید بر اینکه تعارضات بین سازمان تامین اجتماعی و مراکز درمانی دولتی و بیمه‌ها باید حل و فصل شود، گفت: این مسئله نیازمند هم‌افزایی، تعامل و پیگیری از مسئولان بالادستی است.

خدمات ارائه شده از سوی سازمان تامین اجتماعی از طریق صدا وسیما، رسانه‌ها و فضای مجازی در مناسبت‌های مختلف اطلاع‌رسانی شود.

نیرو‌های توانمند در مجموعه‌های مختلف سازمان تامین اجتماعی بکارگیری شود، در این مجموعه باید تحول ایجاد شود و مردم این تغییر را احساس کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار