رئیس اداره سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان گفت: ۲ باب مجتمع خدماتی_رفاهی در زنجان تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

کلانتری گفت: ۲۷ باب مجتمع خدماتی رفاهی استان در حال بهره‌برداری است و ۲ باب از  ۲۱ مجتمع در حال احداث نیز تا پایان امسال بهره برداری می‌شود.

او می‌گوید: فاز توسعه یک مجتمع با زیربنای ۵ هزار و ۷۲۰ اتمام و به بهره برداری می‌رسد.

به گفته رئیس اداره سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان بهبود کیفیت خدمات  این مجتمع‌ها علاوه بر آن که به گسترش صنعت گردشگری کمک می‌کند گامی مؤثر در راستای کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی راه‌ها است.

کلانتری گفت: مجتمع‌ها باید متناسب با نیاز و رعایت رفاه و آرامش مسافران احداث شوند تا باعث ارتقای ایمنی سفر‌ها، ارائه خدمات مناسب، کاهش اتلاف وقت و فراهم کردن آسایش بیشتر برای کاربران جاده باشند.

او می‌گوید: این مجتمع‌های بین‌راهی با انواع خدمات رفاهی مانند رستوران، جایگاه سوخت، نمازخانه و سرویس بهداشتی و واحد‌های تجاری طوری طراحی‌شده‌اند که به نیاز‌های مختلف رانندگان و مسافران پاسخ دهند.

رئیس اداره سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: به‌منظور ارائه هرچه بهتر خدمات مجتمع‌ها به کاربران جاده‌ای بازدید‌های کمیته نظارت بر مجتمع‌ها به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

کلانتری گفت: هرگونه شکایت از وضعیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان از طریق سامانه‌ی پیامکی ۳۰۰۰۷۰۷۰ قابل وصول است و مجتمع موظف به نصب شماره این سامانه درمعرض دید است.

او می‌گوید: نمازخانه‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی با اهتمام مجتمع داران و کنترل مستمر کمیته نظارت، از وضعیت مطلوبی برخوردار می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.