عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد که همکاری امنیتی عربستان با صهیونیست‌ها به منزله مشارکت در تجاوزات رژیم است.

شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان پس از اقدام عربستان مبنی بر گشودن حریم هوایی خود به هواپیما‌های رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که پس از آنکه رژیم سعودی اجازه پرواز هواپیما‌های صهیونیست برفراز حرمین شریفین را داد، باعث شد یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون مسلمان را برنجاند.

 به گزارش «ان ان ای»، این مقام حزب الله همچنین تاکید کرد که همکاری‌های امنیتی و نظامی عربستان با صهیونیست‌ها به منزله مشارکت در تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه، لبنان و فلسطین می‌شود و خیانتی به ملت مسلمان است.

این مقام لبنانی در انتها اظهار داشت که نیرو‌های مقاومت، قلعه محکمی برای عزت لبنان است و به روی وعده‌های آمریکا شرط نمیبندیم.

در آستانه سفر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به ارای اشغالی و عربستان سعودی، جزئیاتی در مورد توافق عادی سازی که ممکن است بین ریاض و تل آویو تحت نظارت آمریکا امضا شود، فاش شد.

براساس ادعای کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی انتظار می‌رود در صورت امضای این توافق، یک اتحاد دفاعی منطقه‌ای شکل بگیرد که متشکل از تعدادی از کشور‌ها که در عرصه دریایی و هوایی همکاری خواهند کرد و تمرینات مشترکی را برگزار خواهند کرد. علاوه بر این، عربستان سعودی ممکن است طبق این توافقنامه به پرواز‌های صهیونیستی اجازه دهد مستقیماً از خاک این کشور به باقی نقاط آسیا و امارات پرواز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۳۸ ۲۶ تير ۱۴۰۱
بالاخره ما هم حق حیات داریم // قبول دارید ؟؟
آخرین اخبار