باند سارقان احشام در انار متلاشی شد

فرمانده انتظامی انار گفت: باند ۴ نفره سرقت که اقدام به سرقت بیش از ۱۵۰ راس گوسفند در شهرستان انار کرده بود، دستگیر شدند.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد گفت: در پی سرقت‌های به وقوع پیوسته احشام در ادوار گذشته، کارآگاهان پلیس آگاهی و کلانتزی مرکزی شهرستان انار، موفق به شناسایی کامل اعضای یک باند ۴ نفره سارق احشام شدند.

او می گوید: ماموران با انجام اقدامات و رصد‌های اطلاعاتی و پس از اخذ چندین نوبت نیابت قضایی در یک کار هماهنگ، منسجم و تلاش شبانه روزی موفق شدند در چند عملیات سریع و غافلگیرانه، اعضای این باند را که ۲ نفر مالخر و ۲نفر سارق بودند، دستگیر کنند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان انار در تحقیقات تخصصی انجام شده، متهمان به بزه‌های انتسابی،  ۱۱ فقره سرقت و بیش از ۱۵۰ راس سرقت احشام اعتراف کردند.

او گفت: از متهمان که همگی غیربومی بودند، یک دستگاه کامیون سرقتی و تعداد زیادی احشام کشف و  به مالباختگان تحویل داده شد. 

سرهنگ خلیلی نژاد می گوید: سارقان به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

او ضمن قدردانی از مشارکت همه جانبه شهروندان با پلیس گفت: پلیس با حفظ هوشیاری و تلاش شبانه روزی، فضا را برای مجرمان نا امن می‌سازد که این تلاش‌ها در سایه خود مراقبتی و مشارکت شهروندان اثربخش‌تر خواهند بود.

 فرمانده انتظامی شهرستان انار می گوید: از دامداران و صاحبان احشام می خواهیم با رعایت موارد ایمنی و امنیتی، فرصت ارتکاب جرم را از سارقان بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را بدون فوت وقت، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار