رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۴ سارق و کشف ۶ مورد سرقت اموال و اشیای گرانقیمت منازل به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ یداله حسن پور گفت: ماموران پلیس آگاهی در روند انجام تحقیقات خود برای کشف چند مورد سرقت اموال و اشیای گرانقیمت از چند واحد مسکونی به دست داشتن چند نفر از اتباع افغانستانی در این سرقت‌ها پی برده و بررسی‌های خود را با پایش نامحسوس اقدامات این چند نفر ادامه دادند.

او می‌گوید: در این رابطه تلاش شبانه روزی و اقدامات تخصصی ماموران با جمع آوری مدارک میدانی به نتیجه رسید و مشخص شد این افراد با دورگردی در محله‌های شهر به عنوان خرید وسایل ضایعاتی، در ابتدا منازل خالی از سکنه شهروندان را شناسایی کرده و سپس در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت اموال و اشیای گرانقیمت منازل و بیشتر سرقت ظروف مسی قدیمی می‌کرده اند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان در این رابطه ۴ متهم که همگی از اتباع افغانستانی بودند شناسایی و هنگام سرقت از یک منزل در شهر کرمان دستگیر شدند که این افراد در روند بازجوئی‌های انجام شده به ۶ مورد سرقت منزل اعتراف کردند و برخی اموال مسروقه شامل لوازم گرانقیمت منزل و بیشتر ظروف مسی قدیمی به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال از مخفیگاه آنان کشف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار