میزبانی عجیب ایتالیایی‌ها در لیگ ملت‌های والیبال/ صدای ستاره فرانسه را هم درآورد

اروین انگاپت، ستاره تیم ملی والیبال فرانسه، با انتشار چند عکس از شرایط میزبانی ایتالیا در مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ انتقاد کرد.

اروین انگاپت، ستاره تیم ملی والیبال فرانسه، از شرایط میزبانی ایتالیا در مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ انتقاد کرد. انگاپت چند استوری تامل برانگیز را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. فوق ستاره والیبال فرانسه تصاویری از محل تمرین و هتل این تیم در ایتالیا را به اشتراک گذاشته و درباره آن نوشته است: "می دانیم که سلامتی ما برای شما اهمیتی ندارد، اما حداقل به ما احترام بگذارید. "

 

 

میزبانی عجیب ایتالیایی‌ها در لیگ ملتها، صدای ستاره فرانسه را هم درآورد

میزبانی عجیب ایتالیایی‌ها در لیگ ملتها، صدای ستاره فرانسه را هم درآورد

میزبانی عجیب ایتالیایی‌ها در لیگ ملتها، صدای ستاره فرانسه را هم درآورد

ملی پوشان والیبال ایران هم که شب گذشته وارد بولونیا شده بودند، نسبت به عدم استقبال و میزبانی بد ایتالیایی‌ها متعجب بودند. در ابتدای ورود تیم ایران به این کشور و به رغم این‌که زمان ورود تیم ایران ازسوی فدراسیون والیبال ایران و فدراسیون جهانی والیبال به میزبان اعلام شده بود، برای اعضای تیم ملی شامی تدارک دیده نشده بود.

همچنین غیر از مترجم که از بدو ورود تیم ایران را همراهی کرد، هیچ فردی به عنوان نماینده برگزار کننده در هتل محل اسکان تیم ایران حاضر نبود، مسئولان هتل هم اعلام کردند که هیج تدارکاتی برای شام اعضای تیم ایران دیده نشده است و هیچ رستورانی هم در نزدیکی هتل در آن ساعت از شبانه روز قادر به سرویس‌دهی برای شام نبود. بدین ترتیب ملی‌پوشان کشورمان بدون صرف شام به اتاق‌های خود رفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۸ تير ۱۴۰۱
خوبه خودت میگی که خرج خودشون میکنند
پس دبیر پول رو واسه دیگران نخواست برای تیمی میخواد که همه ازش انتظار مدال دارند
یه حساب سر انگشتی بکنی متوجه میشی این پول کفاف ۶ ماه تیم کشتی فرنگی و آزاد رو که تو کل رده های سنی اعزام داره نمیکنه
وقتی اظهار نظر می‌کنی قبلش یخورده فکر کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۲۷ تير ۱۴۰۱
بیچاره ورزشکاران ما که به کمترین و حداقل ترین ها هم راضی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۷ تير ۱۴۰۱
این ما هستیم که مثل نوکر کلفتی تیمها میکنیم مثل خارجی ندیده ها .اونا اصلا حساب نمی‌کنند کی به کیه.فقط فکر پیشرفت و کمک به کشورشان با خرج‌های کم هستند .اینجا علی دبیر هست که هفتاد میلیارد براش کمه و‌ولخرجی می‌کنه .کشورهای پولدار روی ریال پول ملتشون حساسند و باید جواب پس دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۸ تير ۱۴۰۱
جناب اینقدر خود تحقیری نکنید .طبق قوانین بین المللی ورزشی کشور میزبان وظیفه دارد از نظر هتلینگ و تغذیه و محل تمرین برای مهمانان هزینه کند . آقای دبیر هم هفتاد میلیارد رابراي بودجه یکسال فدراسیون می خواهد نه برای پذیرایی .افتادددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۸ تير ۱۴۰۱
معلوم هس چی میگی
آخرین اخبار