مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در تبیین شعار سال به عنوان نقشه راه فعالیت قرار گرفته است.

علی اکبر میدان شاهی با قدردانی از اعتماد مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با توجه به حکم انتصاب، در نشستی صمیمانه با کارکنان این شرکت ضمن ارائه گزارش مختصری از مجمع گاز استان گفت: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب، استان فارس در قله است و برای خدمت‌رسانی به جامعه و به ویژه اقشار محروم و کم برخوردار باید تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی مدونی را در دستور کار قرار داد.

او با اشاره به اینکه تحقق شعار سال در نقشه راه این دستگاه خدمت رسان دارای جایگاه ویژه‌ای بوده گفت: در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین توجه ویژه‌ای به حمایت از شرکت‌های دانش بنیان داشته ایم و بر این اساس برای اولین بار در کشور تفاهم نامه ایجاد و راه اندازی مرکز مشترک نوآوری صنعت گاز فیما بین شرکت گاز استان و پردیس شرکت‌های دانش بنیان فارس به امضا رسیده است.

میدان شاهی گفت: در روز‌های اخیر ۴ هزار و  ۴۶۶ خانوار در مناطق جنوبی فارس از نعمت گاز رسانی برخوردار شدند و با تسهیلاتی که از سوی شرکت ملی گاز فراهم می‌شود و تلاش برای گازرسانی به سایر نقاط دورافتاده استان ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس  با اشاره به معافیت و بخشودگی هزینه انشعاب و گاز بها به میزان ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال مطابق تکالیف قانونی برای اقشار ویژه در سه ماهه نخست امسال گفت: مطابق مصوبات قانونی طرح‌هایی برای حمایت از قشرهای  کمتر برخوردار جامعه تدوین شده است که  ۳۳۳ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و ۶۱ مددجوی سازمان بهزیستی به ترتیب با ۷۰۱ میلیون ریال و ۱۲۷ میلیون ریال از بیشترین بخشودگی‌ها در بخش هزینه انشعاب و گاز بها در بهار امسال برخوردار شده‌اند.

او گفت: عملیات بهینه سازی مصرف انرژی، هوشمند سازی و مقاوم سازی را به عنوان راهبرد‌های اصلی شرکت گاز استان فارس در عرصه خدمت‌رسانی برشمرد.

میدانشاهی گفت: با ترمیم نقص‌هایی که در شبکه گاز رسانی و تجهیزات وجود دارد به اهداف کلان مانند مصرف بهینه انرژی، پاسداشت محیط زیست، ارتقا سلامت عمومی جامعه و پایداری جریان گاز در طول سال دست خواهیم یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: افزایش ظرفیت ایستگاه‌های موجود، توسعه شبکه‌های گازرسانی، ساخت ایستگاه‌های جدید تقلیل فشار از مهم‌ترین اقداماتی است که در راستای پایداری جریان و توسعه شبکه گازرسانی انجام می شود.

او گفت:  بهسازی و مقاوم سای تاسیسات گازرسانی با وجود تحریم‌های ظالمانه‌ای که بر ملت شریف ایران تحمیل شده دچار وقفه نشده و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی به دنبال پایداری شبکه گازرسانی در سطح استان هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار