معاون گردشگری قزوین گفت: از زمان تغییر دستگاه صادر کننده مجوزها، ۲ موافقت اصولی احداث مجتمع‌های بین‌راهی در قزوین از سوی این اداره کل صادر شد.

نادر محمدی معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: از تاریخ تعیین ادارات کل میراث فرهنگی به‌عنوان دستگاه اصلی صدور مجوز مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی تاکنون ۲ موافقت اصولی برای احداث این تاسیسات در استان قزوین  با حجم سرمایه گذاری هزار و ۲۳۳ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای حدود ۲۰۰ نفر صادر شده است.

براساس مصوبه جلسه پنجاه‌وپنجم هیات مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب‌وکار و ابلاغ اجرای شیوه‌نامه ایجاد و بهره‌برداری از این واحد‌ها توسط وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استان‌ها در بیست و هشتم خرداد ماه امسال این اداره‌کل به‌عنوان دستگاه اصلی صادرکننده مجوز مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی و تیرپارک‌ها تعیین شد.

 ایجاد رویه واحد در امر صدور مجوز این گونه تاسیسات با رویکرد تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری و فعالیت در این حوزه یکی از اهداف این مصوبه به‌شمار می‌رود و در راستای تحقق این هدف تلاش خواهیم کرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن با انجام استعلامات از دستگاه‌ها مجوز‌ها را صادر کنیم.

 مسئولیت صدور مجوز برای مجتمع‌های خدماتی‌رفاهی بین‌راهی پیش از این بر عهده اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین بود که با این مصوبه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی وظیفه مدیریت یکپارچه امور صدور مجوز مذکور را برعهده خواهد داشت.

 پنج متقاضی سرمایه گذاری در این حوزه نیز در مرحله تکمیل مدارک بوده و ٢٠ متقاضی نیز در مرحله ثبت نام هستند.

متقاضیان سرمایه‌گذاری برای ایجاد این تاسیسات می‌توانند از طریق مراجعه به درگاه ملی صدور مجوز‌ها به نشانی mojavez.ir درخواست خود را ثبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.