پیام‌های دریافتی ۲۹ تیر ماه؛

درخواست تسریع در پرداخت وام مسکن روستایی و گلایه کشاورزان از قیمت پایین هندوانه

پیام‌های رسیده در تاریخ دریافتی ۲۹ تیر ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


وام مسکن ۲۰۰ میلیونی روستایی
باسلام با توجه به اینکه از آبان سال گذشته وام مسکن روستایی را اعلام کردند و قرار بود از اول تیر ماه ۱۴۰۱پرداخت شود، اما تا کنون هیچ نتیجه‌ای نگرفتیم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید. ممنونم


گلایه کشاورزان از قیمت پایین هندوانه
سلام در این گرونی بازار الان که وقت برداشت محصولات منطقه جوین شده هندوانه کیلویی هزار تا هزار و پانصد می‌خرند. با این نرخ نصف هزینه‌های کاشت هم جبران نمی‌شود. لطفا حامی ما کشاورزان باشید.


پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به سربازان
با سلام نظام وظیفه اعلام به اعطاء وام به سربازان ماهر کرده بعد از تصویب طرح در نظام وظیفه استان و موافقت معاونت اشتغالزایی و سرمایه گذاری استانداری‌ها به بانک‌های عامل معرفی می‌شویم در سرپرستی شعب بعد چند هفته تعلل در نهایت به شعبه معرفی می‌شویم در شعبه با یک سری از شرایط در اعطا تسهیلات مواجهه می‌شویم.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۳۰ تير ۱۴۰۱
سلام ، وتشکر ، لطفا درمورد بازبینی خانوارها که دربازبینی اقدام نموده اند و مرحله دوم هم به حساب وا ریز ولی قابل برداشت نیست ومسدود هست رسیدگی وپی گیری صورت پذیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۹ تير ۱۴۰۱
کشاورز ها چند سالی می‌شود آب و خاک این مملکت را برای خودشان می دانند و دوست دارن با فروش یک تن هندوانه یک ماشین شاسی بلند بخرند و خیلی دوست دارن فقط شیخ نشین های عرب بتوانند محصولاتشان را بخرند نه ملت ایران
آخرین اخبار