اعزام ۹ هزار مُبلغ به سراسر کشور در محرم امسال

معاون تبلیغی و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام ۹ هزار مُبلغ دینی در ایام ماه محرم امسال به مناطق مختلف کشور خبر داد.

حجت الاسلام سعید روستا آزاد در جمع خبرنگاران گفت: براساس برنامه ریزی‌ها ۶ هزار نفر از قم و ۳ هزار نفر از شعب استانی دفتر تبلیغات اسلامی برای برنامه‌های تبلیغی ماه محرم امسال به سراسر کشور اعزام خواهند شد.

معاون تبلیغی و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم می گوید: با توجه به تجربه هیئت‌های مذهبی و مردم در شرایط شیوع کرونا در دو سال گذشته، نگرانی چندانی در مورد برگزاری مراسم دهه اول محرم نداریم و تمهیدات لازم برای برپایی مجالس عزاداری سرور و سالار شهیدان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اندیشیده شده است.

او از  تدوین ۳ ره توشه برای استفاده مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: سلسله نشست‌های راویان مکتب حسینی با محوریت جهاد تبیین از یکم تا پنجم مرداد با حضور اساتید حوزه تبلیغ در قم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان بویژه مبلغان می‌توانند برای تهیه این ره توشه‌ها و شرکت در این نشست‌ها به پرتال دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به نشانی www.Dte.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار