رونمایی از سامانه جامع الکترونیکی مدیریت آسفالت معابر شهری شهرداری همدان

شهردار همدان گفت: سامانه جامع الکترونیکی مدیریت آسفالت معابر شهری شهرداری برای نخستین بار در کشور در همدان رونمایی شد.

سید مسعود حسینی گفت: سامانه جامع آسفالت معابر شهری شهرداری همدان مبتنی برموبایل و دارای داشبورد مدیریتی بوده که برای نخستین بار در کشور با هدف نظارت بر روند ترمیم معابر و ثبت قبوض آسفالت معابر شهری و مستند سازی روند نظارت و تهیه لایه اطلاعات مکانی توزیع آسفالت در سطح شهر تهیه شده و نسخه مشابه آن در حال حاضر در کشور وجود ندارد.

امروز مراسم رونمایی از سامانه جامع آسفالت معابر شهری شهرداری همدان برگزارشد.

شهردار همدان گفت: این سامانه با هدف هوشمندسازی و تهیه، توزیع و ثبت الکترونیکی قبوض آسفالت و به عنوان یکی از ماژول‌های سامانه SDI مشترکا" توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و با همکاری معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری تهیه و آماده بهره برداری است.

وحید علی ضمیر معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار همدان نیز در این مراسم با گفت: این سامانه مراحل آزمایشی خود را با موفقیت سپری کرده و هم اکنون آماده بهره برداری است.

او گفت: ثبت قبوض و کارکرد‌های مربوط به تهیه و توزیع آسفالت در سطح شهر، برآورد تناژ مصرفی و موقعیت مکانی توزیع آسفالت، نظارت بر توزیع عادلانه آسفالت و لکه گیری معابر، ثبت پلاک و نوع خودرو با قابلیت رهگیری و تعیین موقعیت دقیق خودرو‌های حمل آسفالت از دیگر امکانات این سامانه است.

جواد مختاری سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان هم گفت: سامانه مکان محور بوده و در توزیع آسفالت و سایر خدمات به تفکیک مناطق بر روی نقشه قابل مشاهده است، ضمن اینکه با ارسال همزمان اطلاعات به سامانه زیرساخت اطلاعات مکانی (SDI)، قابلیت گزارش­گیری توصیفی و مکانی براساس مناطق و نواحی شهر را با کنترل دقیق توسط ناظرین مناطق و ناظر عالیه و با استفاده از اپلیکیشن گوشی را دارا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.