با حضور وزیر بهداشت ۸۸۸ دانش آموخته به نمایندگی از ۶هزار فارغ التحصیل و دانش آموخته رشته‌های علوم پزشکی با امام رضا (ع) عهد خدمت بستند.

بهرام عین الهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: حضور در این حرم برای مراسم دانش آموختگی دانشجویان علوم پزشکی، افتخاری است که برای اولین بار شکل گرفته است.

او افزود: این امر نشان دهنده این است که جوانان ما تابع فرمانده هستند و امام رضا (ع) را فرمانده خود می‌دانند و عهدی که اینجا بسته می‌شود نیز از این منظر دارای اهمیت است که نشان می‌دهد جوانان ما همواره با انقلاب اسلامی ایران هستند و از آن دفاع خواهند کرد.

وزیر بهداشت ادامه داد: شغل‌هایی که به موضوع سلامت مردم ارتباط دارد اهمیت دارد و متخصصان این امر در کنار کسب علم، معرفت و اخلاق نیز به دست می‌آوردند و مردم نیز به آن‌ها احترام می‌گذاشتند.

عین الهی بیان کرد: بعد از انقلاب علوم پزشکی ما متحول شد و قویترین کادر سلامت منطقه مربوط به کشور ما است و کشور‌های همسایه نیز برای درمان به ایران می‌آیند و ما در نهایت باید به سمت مرجعیت علمی که تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، حرکت کرد.

او تصریح کرد: در استفاده از ابزار باید توانایی به دست آورید تا خطا‌های اندک پزشکی به کمترین حد ممکن خود برسد.

وزیر بهداشت تاکید کرد: باید در کنار علم خود را به زیور اخلاق نیز بیاراییم تا خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم همانگونه که در دوران کرونا شاهد رشادت‌های کادر درمان و اهدای شهدایی در حوزه سلامت بودیم.

همچنین در این مراسم تعدادی از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.